نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي گفت: تغييرات در جابجايي مديران استان بر اساس شرح وظايف و مسئوليت‌ها باشد و در مقابل عملكردها ، تعهدات، تدين، و شايستگي ملاك ارزيابي قرار گيرد تا نتيجه آن انتخاب مديران قويتر و مجرب تر براي تحقق برنامه‌هاي سنگين دولت باشد.

به گزارش ايسنا - منطقه يزد، محمد رضا تابش در شوراي توسعه و برنامه‌ريزي استان يزد با بيان اين كه اميدواريم در دولت جديد از تجربه و توان مديران فعلي به نحو شايسته استفاده شود، اظهار اميدواري كرد: استاندار يزد با توشه اخلاق و اخلاص و مديريت همانند استانداران سابق با سعه صدر منشا بركات بسياري براي استان باشد.

وي در خصوص مهمترين تحولات روزهاي اخير مجلس اظهار داشت: مجلس نسبت به سفر‌هاي استاني رييس جمهور حساس شده كه خداي نكرده قول‌هاي داده شده به مرحله عمل در نيايد و باعث بي اعتمادي شود و به همين دليل در حال طراحي مكانيسم‌هايي در اين زمينه هستند.

تابش افزود: در چند سفر اخير استاني رييس جمهور، 400 ميليارد تومان قول داده شده است و منابع تامين آن كمك‌هاي فني و اعتباري و يك درصد اختيارات رييس جمهور در جابجايي بودجه براي حوادث غيرمترقبه پيش بيني شده است.

نماينده مردم اردكان در مجلس با اشاره به عدم استقبال مردم از اوراق مشاركت، تصريح كرد: با رشد نقدينگي تا پايان سال به 40 تا 50 درصد، در سال آينده نرخ تورم به 20 درصد مي‌رسد.

وي با بيان اينكه بودجه سال آينده بر اساس هر بشكه نفت 40 دلار بسته شده است، خاطرنشان كرد: بودجه عمراني سال آينده به ميزان 30 درصد در مقايسه با بودجه امسال در اين بخش افزايش دارد.

تابش در ادامه به سلب دو فوريت لايحه مهر امام رضا(ع) اشاره و تاكيد كرد: ريس جمهوري بر اين لايحه تاكيد داشت، ولي در صورت اجرا به آن شكل، تبعات خوبي نداشت.

 وي در انتها اضافه كرد: با توجه به اين كه 90 درصد منابع صندوق، دولتي بود، ولي صندوق، غير دولتي و بسياري از وظايف صندوق در قانون تشكيل وزارت رفاه پيش بيني شده بود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا