سرمربي تيم پرسپوليس گفت: من به بچه ها حق مي دهم و مطممئنا روي قراردادمان حساب کرديم.


علي دايي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل استقلال عنوان کرد:فکر مي کنم صحبت اضافه لازم نيست.ما در اين مسابقه به برد نياز داريم و به هيچ عنوان فکر مساوي هم نمي کنيم.بايد فاصله مان را کم کنيم و بتوانيم يک بازي خوب انجام بدهيم و به هدف مان برسيم.از شرايط استقلال که در صدر جدول هست همه با خبرند.نتايج خوبي گرفته و چند بازي متوالي را برده است.به طور حتم استقلال هم به دنبال پيروزي است اما اين برد براي ما خيلي مهم تر است.به بازي مي رويم تا سه امتياز را بگيريم.

به گزارش اوج، وي درباره اينکه آيا جدايي جواد نکونام و پژمان منتظري از استقلال تاثيري در کيفيت بازي آبي پوشان ندارد گفت:کسانيکه اسم برديد از بهترين هاي فوتبال ما هستند اما استقلال داراي بازيکنان خوب ديگري هست و خودش را تقويت کرده است.استقلال نسبت به نيم فصل نتايج بهتري گرفته است.استقلال هميشه استقلال است و نتيجه در زمين معلوم مي شود.

سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد:از هواداران مي خواهيم مثل همه مسابقات بيايند و تيم هاي خود را تشويق کنند و کمال ادب و احترام انجام شود.آرزوي من اين است فردا در استاديوم شاهد يک بازي خوب از هر دو تيم باشيم.

وي درباره غايبان تيمش در اين بازي گفت:به جز مهرداد کفگشري مصدوم نداريم.ان شالله همه هستند و از بهترين ها استفاده مي کنيم.

سرمربي پرسپوليس درباره اعتراضاتي که به بازي رفت صورت گرفت اظهار داشت:اين مساله بستگي به نظر کارشناسان دارد.من خودم مخالف اين هستم که خيلي ها مي گويند اين بازي کيفيت پاييني داشت و از ديدگاه خودشان به اين مسابقه نگاه کردند.مگر سالهاي قبل بهتر از اين بوده است.چه زماني بهتر از اين بوده است؟صحبت از کيفيت پايين ليگ مي کنند.شما اگر سالي کيفيتش بهتر از اين بود معرفي کنيد.يک سري رفتارهايي صورت گرفته است که به ليگ ما برداشت هاي منفي منتقل کنند.ما نسبت به سالهاي گذشته بهتر شديم که بدتر نشديم.اميدوارم دربي،بازي خوب و تماشاگر پسندي باشد و اينکه دو تيم جوانمردانه بازي کنند.ما هم به دنبال برد هستيم و اميدوارم بچه ها کارشان را انجام بدهند.

وي درباره قضاوت سعيد مظفري زاده در دربي گفت:مظفري زاده از داوران خوب کشور ماست.دعا مي کنيم بازي فردا را بدون اشتباه پشت سربگذارند.

سرمربي پرسپوليس درباره اينکه بازيکنان اين تيم روز چهارشنبه تمرين تاکتيکي انجام ندادند اظهار داشت:شايد يکي،دو روز وقفه در تمرين کردن به وجود آورد.تمرين تاکتيکي که بايد را امروز جبران مي کنيم اما مطمئن باشيد براي دربي همه چيز مهياست.ديروز با بازيکنان صحبت کرديم و با همه مشکلاتي که داشتيم و داريم بازي را انجام مي دهيم و مردم و هواداران مطمئن باشند نه تنها کسي کم نمي گذارد بلکه از همه توانمان استفاده مي کنيم.همه چيز را کنار گذاشتيم تا دل هواداران را شاد کنيم.اطمينان دارم هر کسي به زمين برود با همه دل و وجودش بازي مي کند و سعي مي کنيم نتيجه خوبي بگيريم.

وي ادامه داد:خيلي وقت است با اين مشکلات دست و پنچه نرم مي کنيم.خيلي هم گفتم اما گوش شنوايي نيست.هميشه گفتم بيايند کمک کنند.وزارت ورزش اگر از رويانيان خوشش نمي آيد چرا بايد دودش به چشم هوادار ما برود؟مگر مي شود يک نفر همه هزينه هاي تيم را بدهد؟من به بچه ها حق مي دهم و مطممئنا روي قراردادمان حساب کرديم.خانه خريده اند و نمي دانم چگونه بايد جابجا شوند؟

سرمربي پرسپوليس درباره اينکه آيا پس از دربي بازيکنان اعتصاب خواهند کرد گفت:اين تصميمي است که بازيکنان مي گيرند.ما همه با هم هستيم.

دايي درباره حضور مديران دو باشگاه در تمرين تيم حريف اظهار داشت:کار خوبي است.ان شالله تاثير مثبت بگذارد.اميدوارم هواداران بيايند و اول صحبت هايم هم گفتم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا