باشگاه پرسپوليس ضمن دعوت از هواداران براي حضور پر شور در بازي مقابل استقلال، در بيانيه‌اي بر رعايت اصول اخلاقي و جوانمردانه از سوي هواداران و اعضاي اين تيم تاکيد کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، در بيانيه اين باشگاه آمده است: دربي بزرگ فوتبال ايران همواره جذابيت‌ها و هيجان‌هاي خاص خود را داشته است. بزرگي اين رويارويي تا سال‌ها چراغ فوتبال را در دشوارترين شرايط گرم نگه داشته است و اکنون نيز بهانه‌اي براي آشتي دوباره هواداران با فوتبال است.

اين بازي همواره کري‌خواني‌هاي خاص خود را داشته است که تا مرز رعايت اصول اخلاقي گرمابخش رقابت‌هاي باشگاهي کشور بوده است اما فراتر از آن آزاردهنده خواهد بود.

باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس ضمن دعوت مجدد از هواداران اين تيم براي حضور پرشور در اين بازي، از هواداران بزرگوار و از اعضاي باتعصب و غيرتمند تيم فوتبال پرسپوليس درخواست مي‌کند اصول اخلاقي و جوانمردانه را در تک تک لحظات اين بازي مدنظر خود داشته باشند.

اين بازي نيز مانند هر مسابقه فوتبال ديگري آبستن حوادث و اتفاقات پرشماري خواهد بود که گاهي خوشايند و گاهي ناخوشايند هستند اما آنچه اهميت دارد تلاش تک تک افراد حاضر در ورزشگاه براي رقم خوردن لحظات زيبا و ماندگاري خواهد بود که جدا از نتيجه تا سال‌ها با افتخار از آن ياد شود.

با توجه به بازتاب بين‌المللي اين بازي، بي‌ترديد اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس تمام عزم خود را جزم کرده‌اند تا جدا از هر هيجان کاذب، يک بازي جذاب و ديدني را براي تماشاگران به نمايش بگذارند و هواداران پرشور پرسپوليس نيز بدون آنکه تحت تاثير اتفاقات زودگذر قرار بگيرند با اجتناب از بي‌احترامي نسبت به تيم رقيب، يکصدا از دقيقه يک تا 90 به تشويق تيم محبوب خود خواهند پرداخت.

فراموش نکنيم؛ دنيايي ما را نگاه مي‌کند. به اميد لذت بردن از يک فوتبال ديدني و پرهيجان با رعايت اصول اخلاقي و جوانمردانه. قرار ملاقات ما، ساعت 14:30 روز جمعه در ورزشگاه آزادي.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا