سرمربی تیم والیبال پیشگامان شفق اردکان گفت: بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده و از آمادگی خوبی برای شکست دادن تیم گل گهر سیرجان برخوردارند.

نادر قاضی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: در ادامه رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور میزبان تیم گل گهر سیرجان خواهیم بود.

وی افزود: تیم گل گهر تیم خوبی و منسجمی است و از کادر فنی و بازیکنان خوب و با تجربه برخوردار است ولی با تمام احترامی که به این تیم قائلم فکر می کنم در اردکان حرفی برای گفتن نداشته باشند و ما برنده این دیدار هستیم البته بازی سختی در پیش است و اصلا تیم حریف را دست کم نخواهیم گرفت.

سرمربی تیم پیشگامان شفق اردکان اظهار داشت: از تیم حریف شناخت کافی داریم و در دیدار رفت هم با نتیجه سه بر صفر موفق به پیروزی مقابل این تیم شدیم و نکات فنی و نقاط ضعف و قوت تیم گل گهر را به بازیکنانم گوشزد کردم.

قاضی ادامه داد: در حال حاضر در بهترین شرایط قرار داریم و تمرینات به صورت منظم برگزار شده و بازیکنان از نظر روحی در سطح بالایی قرار دارند و آماده هستند تا در بازی فردا مقابل تیم گل گهر با کسب سه امیتاز از زمین خارج شوند.

وی با تاکید بر اینکه می خواهیم صدرنشبن شویم خاطرنشان کرد: تمام توان خود را برای این دیدار خانگی به کار خواهیم گرفت تا با کسب سه امتیاز این دیدار در صدر جدول رده بندی گروهمان قرار بگیریم.

لازم به ذکر است: دیدار تیم های پیشگامان شفق اردکان و گل گهرسیرجان روز چهارشنبه 25 دی ماه از ساعت 16 در سالن تختی شهر اردکان برگزار می شود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا