دبیر انجمن کریکت کشور بنا به درخواست هیئت انجمن های ورزشی استان یزد مبنی برمیزبانی دور برگشت مسابقات لیگ کریکت جهت بازدید از زمین کریکت به یزد سفر کرد.

سعید بهروزی در گفت و گو با روابط عمومی هیئت انجمن های ورزشی استان یزد گفت: دور برگشت مسابقات لیگ کریکت به میزبانی یزد برگزار خواهد شد که به این منظور جهت بررسی زمین کریکت و مباحثی پیرامون برگزاری میزبانی به یزد آمدم .

وی در خصوص شرایط زمین افزود: زمین از لحاظ جغرافیایی و ابعاد در موقعیت خیلی خوبی قرار دارد و از بهترین زمین های کریکت کشور به شمار می آید البته یک سری کمبود ها هست که با هماهنگی و همکاری شهرداری و مسئولین می توان رفع کرد.

بهروزی گفت: بعد از بازدید، نشستی با حضور معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان و مسئولین کمیته کریکت برگزار کردیم که مباحثی پیرامون نحوه برگزاری و امکانات برای تیم ها صورت گرفت که انشاءاله با همکاری مسئولین مشکلی از این لحاظ نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری دور برگشت مسابقات تا کنون قطعی نشده افزود:ما یک تاریخ پیشنهادی اعلام می کنیم تا با مسابقات دیگر همزمان نشود ولی هنوز قطعی نیست. تاریخ پیشنهادی ما برای مسابقات بانوان 25 تا 31 فروردین ماه 93 وبرای آقایان 3 تا 10 اردیبهشت ماه 93 است که در تلاشیم مسابقات را طوری زمانبندی کنیم که با هم و در یک زمان برگزار شود.

دبیر انجمن کریکت کشور افزود:در این مسابقات 6 تیم از بخش بانوان از شهرهای کرمان-مشهد-زاهدان-گرگان- تهران(2تیم) و در بخش آقایان 8 تیم از شهرهای یزد-شیراز-گرگان-چابهار-زاهدان-ایرانشهر-سراوان و کنارک شرکت خواهند کرد.

بهروزی اظهار داشت : متاسفانه شهر یزد با جوانان با انگیزه و کوشایی که در بخش بانوان دارد تیمی برای شرکت در این مسابقات ندارد که امیدوارم این میزبانی انگیزه ای شود برای راه اندازی هر چه زود تر تیم بانوان و همچنین امیدوارم در دور دوم مسابقات تیم بانوان یزد را هم در رقابت ها داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم یزد یک تیم نوپاست افزود: این تیم قدمت یک ساله دارد در مقایسه با استانهای تازه تشکیل شده بهترین عملکرد رو داشته و توانست در دور رفت استان هایی که سوابق بیشتری داشتند رو شکست بدهد .این نشان از پتانسیل بالا و انگیزه قوی بازیکنانشان است و مطمئن هستم در آینده ای نزدیک میتوانند حتی تیم هایی که قدمت چندین ساله دارند را هم شکست دهند و جزء تیم های برتر کشور باشند.مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا