باشگاه شهرداری زارچ که سابقه 8 سال حضور در لیگ برتر فوتبال استان را دارد

باشگاه شهرداری زارچ که سابقه 8 سال حضور در لیگ برتر فوتبال استان را دارد در سال 91 عملکرد خیره کننده ای را از خود به نمایش گذاشت و توانست مقام نایب قهرمانی فصل را از آن خود کند لازم به ذکر اینکه این تیم در سال های گذشته بیشتر در اواسط جدول حضور داشت . مسلما موفقیت تیم فوتبال در سایه حمایت مدیریت باشگاه و تلاش مربیان و بازیکنان بدست می آید که نقش آقایان کاظم بیکی مدیر عامل و آقایان مهدی شعبانپور، محسن پهلوان زاده و ابوذر پروا به عنوان کادر فنی بیش از سایر افراد تاثیر گذار بود .

همچنین این تیم در فصل 92 فوتبال لیگ برتر استان نیز با حفظ کادر فنی فصل گذشته و اضافه نمودن آقای شهاب الدین شریف ریاضی به عنوان سر مربی و حفظ اکثر بازیکنان فصل قبل و اضافه نمودن چند بازیکن تاثیر گذار روند صعودی خود را ادامه و قهرمانی نیم فصل اول مسابقات را بدون باخت با 7 برد و 3 تساوی 24 امتیاز به دست آورد . پس از این تیم ، شهرداری اشکذر با 21 امتیاز و سنگ آهن بافق با 17 امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند . همچنین این باشگاه در فصل 92 به عنوان نماینده استان در جام حذفی باشگاه های کشور حضور پیدا کرد و توانست با برد در مقابل شهرداری جاجرم خراسان شمالی به مرحله بعد راه پیدا کند و در بازی مقابل تیم شهدای ارتش اصفهان علیرغم بازی قابل قبول با گل دقایق پایانی تیم حریف 2 بر 1 مغلوب حریف اصفهانی گردد . نکته قابل اهمیت میزبانی مناسب و رفتار مناسبتر تماشاگران زارچی بود که مورد تاکید نمایندگان فدراسیون فوتبال نیز قرار گرفت در ردههای پایه نیز این عملکرد مناسبی را از این باشگاه شاهد بوده ایم پس از کسب 2 عنوان نایب قهرمانی تیم جوانان این بالشگاه در سال های گذشته در این فصل تیم امید شهرداری توانسته است با بازیکنان و مربی پر تلاش خود آقای محمد حسین بابایی عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند و آینده سازان فوتبال زارچ نیز قدرت خود را به رخ حریفان کشیده اند .

در مورد مسائل مالی هر چند این باشگاه از حمایت نسبی شهرداری زارچ بهره مند است ولی کمک های مردمی افراد علاقه مند مخصوصا مدیریت باشگاه نقش موثری در حل این مسائل دارد که می طلد مسئولین محترم شهر زارچ مخصوصا شهردار و اعضای محترم شورای شهر حمایت های بیشتری از این تیم بنمایند که این امر باعث شکوفایی بیش از پیش استعدادهای این منطقه خواهد شد .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا