باقری نیا سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد یزد قبل از دیدار تیمش با سیاه جامگان مشهد به خبرنگار ورزرشی یزد فردا (مهدی جاور) گفت:از تیم حریف شناختی ندارم اما با توجه به جایگاهش در بالای جدول رده بندی ،از تیم های خوب لیگ است  تیم سخت کوش با کادر فنی خوب که در مقابل حریفانش تلاش خوبی داشته و امتیازات خوبی نیز کسب نموده است .


وی در ادامه در مورد تیم فولاد یزد اظهار داشت:فولاد یزد، فولاد یزد است و در مقابل حریف مشهدی با تمام قوا به میدان می رود و تلاش خواهیم کرد تا چهره واقعی فولاد را به نمایش بگذاریم البته       نمی توان معجزه کرد ولی با زمان کمی که در اختیار د اشتیم سعی نموده ، که تیم از لحاظ روحی و روانی در سطح ایده آلی قرار گیرد و نیز مواردی را در حد آگاهی ارائه کنیم تا با همین بضاعت در مقابل حریف به میدان رفته و نتیجه دلخواه را کسب نمایند.


وی اضافه کرد:امیدوارم در روز یکشنبه در ورزشگاه شهید نصیری با حضور هواداران و اهالی فوتبال و رسانه ها و خبر نگاران بتوانیم به آنچه که می خواهیم برسیم که این خواسته با تلاش بازیکنان تیم فولاد دور از دسترس نیست.


لازم به ذکر است که تیم فولاد یزد نماینده استان در لیگ دسته اول کشور ،از هفته چهاردهم این رقابت ها ،عصر روز یکشنبه 15دیماه 92در ورزشگاه شهید نصیری یزد ساعت14به مصاف تیم فوتبال   سیاه جامگان مشهد خواهد رفت.


در حال حاضر سیاه جامگان مشهد با 17 امتیاز در رده پنجم و فولاد یزد با 10 امتیاز در رده سیزدهم و آخر جدول قرار دارند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا