رییس جدید فدراسیون کشتی گفت: باید به جای حرف زدن عملکردمان نشان‌دهنده برنامه‌هایمان باشد. خادم همچنین از معرفی نایب رییس فدراسیون کشتی تا پایان هفته خبر داد.

رسول خادم پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرفصل‌ برنامه‌هایم را در مجمع ارائه کرده و در قالب برنامه‌هایی که ارائه داده‌ایم، پیش خواهیم رفت. اجازه دهید عملکردمان نشان‌دهنده برنامه‌هایمان باشد به جای آن که بخواهیم حرف بزنیم.

وی همچنین با اشاره به بدهی بیش از هشت میلیاردی فدراسیون کشتی گفت: کار سختی را پیش‌رو داریم اما بخشی از حقوق کارمندان فدراسیون و کارکنان خانه کشتی و مربیان را پرداخت ‌کرده‌ و باقیمانده را هم پرداخت خواهیم کرد.

خادم در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که نایب رییس فدراسیون کشتی چه زمانی معرفی خواهد شد، بیان کرد: تا آخر این هفته‌ نایب رییس را مشخص خواهیم کرد.

به گزارش یزدیان ، وی هم‌چنین در مورد حضور نداشتن عباس جدیدی در این انتخابات، گفت: حضور آقای جدیدی و سایر بزرگان کشتی در مجامع انتخاباتی می‌تواند خوب و موثر باشد. امیدوارم این ظرفیت در مجامع بعدی فراهم شود.

هم‌چنین خبرنگار دیگری در مورد احتمال حضور علیرضا حیدری در فدراسیون کشتی از خادم پرسید که وی پاسخ داد: حضور بزرگان کشتی در این فدراسیون لازم و ضروری است که آقای حیدری نیز یکی از افراد بزرگ کشتی به حساب می‌آید.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا