مهندس عظیمی زاده شهردار یزد :فصل حرکت جدید در شهرداری آغاز شده و با استفاده از تمام ظرفیت های شهرداری در جهت تحقق برنامه ها تلاش خواهیم کرد .

یزدفردا :با حضور شهردار و مسئولین شهرداری یزد شهردار ناحیه تاریخی یزد تودیع و شهردار جدید معرفی گردید .

مهندس عظیمی زاده شهردار یزد در این مراسم که در دفتر کار شهردار ناحیه تاریخی یزد برگزار شد،ضمن تقدیر از زحمات مهندس نوری شهردار ناحیه تاریخی یزد اظهار داشت :فصل حرکت جدید در شهرداری آغاز شده و با استفاده از تمام ظرفیت های شهرداری در جهت تحقق برنامه ها تلاش خواهیم کرد .

شهردار یزد با اشاره به توانمندی و تجربه مهندس خواجه منصوری که از پیشکسوتان شهرداری یزد به شمار می آید اظهار داشت :حضور ایشان در سمت های مختلف اجرایی از قبیل سازمان بهسازی و نوسازی بافت تاریخی ،امور قرار دادها ،املاک وحمل و نقل و ترافیک و خلاصه در بخش های مختلف شهرداری باعث شد تا در انتخاب ایشان برای بافت تاریخی مصمم تر شویم .

وی افزود:با توجه به تغییرات صورت گرفته در میراث فرهنگی استان ،می طلبید که شهرداری نیز در این زمینه تغییراتی را انجام دهد و با حضور یکی از افراد با تجربه شهرداری بحث بافت تاریخی پر رنگ تر از قبل دنبال شود

شهردار یزد افزود:با حضور آقای مهندس شرافت در میراث فرهنگی، شهرداری نیز آمادگی کامل خود را برای رفع مشکلات موجود در بافت تاریخی اعلام می کند و امید واریم با تعامل خوب شهرداری،میراث فرهنگی و ساکنین بافت تاریخی  در جهت  رفع مشکلات حیاتی این بافت گام برداریم و زمینه بازگشتن مردم به بافت تاریخی را فراهم نماییم .

مهندس عظیمی زاده در ادامه افزود :بافت تاریخی یزد گنجینه ای ارزشمند برای ایران است که باید به بهترین شیوه  حراست شود  و این محقق نخواهد شد مگر اینکه تمام نیازهای ضروری ساکنین بافت مهیا شود.

در ادامه این مراسم مهندس نوری رییس سابق ناحیه تاریخی یزدضمن عرض خیر مقدم به مهندس خواجه منصوری این انتصاب را تبریک گفته و اظهار داشت :بافت تاریخی یکی از نواحی ارزشمند در شهر یزد است که نیاز به توجه ویژه ای دارد و امید واریم با حمایت مسئولین در آینده شاهد رفع مشکلات در منطقه باشیم .

مهندس احمد خواجه منصوری  سرپرست ناحیه تاریخی یزد نیز در این مراسم باتشکر از اعتماد صورت گرفته اظهار داشت :بافت تاریخی یکی از مهمترین نواحی شهرداری یزد است که همه مشکلاتش در شهرداری حل نخواهد شد و نیاز به همراهی تمام دستگاه های متولی در بافت است .

خواجه منصوری در ادامه اظهار داشت :حمایت شخص شهردار و همچنین شورای اسلامی شهر و میراث فرهنگی  در بافت تاریخی نقش پر رنگی را ایفا می کند و امید واریم در تحقق ایده ها و برنامه های شهرداری و خدمت به مردم سربلند باشیم

در پایان شهردار یزد با تشکر از تلاش های مهندس نوری در مدت مسئولیت خود در ناحیه تاریخی ،مهندس احمد خواجه منصوری را به عنوان سرپرست ناحیه تاریخی شهرداری یزد معرفی نمود

  با حکم مهندس عظیمی زاده شهرداریزد "مهندس احمد خواجه منصوری شهردار ناحیه تاریخی یزد شد

 

 

سرويس عکس يزدفردا

مجید دهقانی زاده

عکاس : مجید دهقانی زاده

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایت خبری یزد فردا

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا