یزدفردا :برنامه رادیویی ورزش در یزد در چند برنامه اخیر خود  به بحث خبرنگاران ورزشی و رسانه های استان پرداخت .

در این برنامه که توسط امید حسین مرشدی خبرنگار جوان و پر انرژی رادیو یزد  اجرا می شود و یکی از پرمخاطب های برنامه رادیو یزد است که توانسته در بخش ورزش تاثیر گذار باشد به بحث رسانه در ورزش توجه شده است .

ورزش در یزد به بحث کم کاری ها ی موجود در بخش خبر ورزشی پرداخته و با دعوت از فعالین بخش رسانه سعی کرده تا به کمبودها و دلایل بی خبری در یزد بپردازد .

در یکی از این برنامه ها قادریان از پیشکسوتان ورزشی که سالها نیز در روزنامه پیمان یزد قلم می زند "امکانات سخت افزاری خبرنگاران ورزشی استان را در حد صفر دانست و افزود:در ورزشگاه ها و محل برگزاری بازی ها کمترین امکاناتی برای خبرنگاران ورزشی وجود ندارد .

وی کوتاهی رسانه ها به امر ورزش را یک معضل دانست و اظهار داشت :رسانه ها به ورزش مدیون هستند ولی بی توجهی به رسانه ها نیز عامل مهمی در این بی توجهی ها بوده است .

یکی دیگر از رسانه ای های استان در این برنامه  اظهار داشت :رسانه ها با توجه به کمبودهای موجود نه تنها مدیون نیستند بلکه طلبکار مسئولین ورزش استان هم هستند و زمانی که میلیاردها تومان در بخش های مختلف ورزشی هزینه می شود و سهم رسانه ها و خبرنگاران ورزشی از این گردش مالی صفر است چه توقعی می توان از رسانه ها داشت .

وی در ادامه به توجه رسانه ملی به ورزش اشاره نمود و افزود :رسانه ملی در استان بسیار بیش از آنکه به او توجه شود او به بخش ورزش توجه نموده است .

آغاز بررسی دلایل کمبودهای خبری در زمینه ورزش توسط برنامه ورزش در یزد با حضور  امید حسین مرشدی که خود نیز جزو انجمن ورزشی نویسان استان است و در رسانه های دیداری و نوشتاری هم قلم می زند نوید دهنده حرکتی زیباست که انشالله با توجه مسئولین به نقطه نظرات مطرح شده شاهد دگرگونی در زمینه توجه به خبرنگاران ورزشی و رسانه هایی که در زمینه ورزش فعالیت دارند باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا