تیم هندبال ویتاپی ثامن الحجج(ع) استان یزد رسما از این فصل در لیگ دسته یک کشور به میدان میرود.
به گزارش یزد فردا به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز-استان یزد؛ عصر دیروز تیم ویتاپی ثامن الحجج(ع) یزد با حضور در سرپرستی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)  آمادگی خود را جهت آغاز لیگ دسته یک کشور اعلام نمودند.
رئیس هیئت هندبال استان یزد در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مدیر عامل محترم ومعزز موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) جناب آقای دکتر سید ابوالفضل میرعلی و جناب آقای محمود عظیمی نیا سرپرست منطقه مرکز کشوربدلیل حمایت فراوانشان از ورزش،  ابراز داشت: تیم ویتاپی ثامن الحجج(ع) یزد  بومی و همگی یزدی هستند و مطمئن هستیم که انشالله نماینده خوبی برای موسسه و استان خواهند بود.
وی اظهار داشت: ویتاپی از آمادگی خوبی برخوردار است و همانند یک تیم حرفه ای ، هفته ای 6 جلسه در سالن شاهدیه یزد تمرین میکنند و پنج شنبه هفته جاری در اولین دیدار خود میزبان نجف آباد اصفهان است ودر هفته دوم در سبزوار مقابل تیم ثامن الحجج(ع) آن شهرستان به میدان خواهند رفت.
محمود عظیمی نیا سرپرست منطقه مرکز ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین هیئت هندبال،مربیان و اعضای تیم که چنین تیم خوب و منسجمی را آماده کرده اند اظهار داشت: هندبال یکی از سخت ترین ورزش های با توپ است زیرا نیاز به قدرت بدنی بالا دارد ولی بدلیل اینکه پرتحرک است ورزش با نشاطی می باشد.
سرپرست موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) استان یزد در ادامه گفت: افتخار این موسسه این است که به ورزش ایران کمک کند وهرکار از دستمان برآید انجام خواهیم داد تا جوانان را تشویق به ورزش کنیم.
وی بیان کرد: هدف ما از شرکت در مسابقات قهرمانی تیم نیست، هدف ما سلامتی نفس ورزشکاران است. ورزش کاری که بتواند نفس خود را کنترل کند بهتریت پهلوان و یک قهرمان واقعی است.
در انتها لباس اعضای تیم توسط سرپرست موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) یزد، روسای هیئت هندبال استان و شهرستان و دبیر هیئت هندبال استان به اعضای تیم اهدا گردید.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا