مربی یزدی تیم ملی شمشیربازی جوانان کشورمان در اسلحه سابر از آمادگی کامل سابریست‌های تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های جام جهانی کلاس A تهران خبر داد.

حمید رضا شیر" در گفت‌وگوی اختصاصی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی جوانان از سیزدهم آذرماه جاری تا آغاز مسابقات جام جهانی کلاس Aجوانان که از فردا 23 آذرماه در دو اسلحه سابر و اپه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار خواهد شد، از آمادگی کامل سابریست‌های تیم ملی کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها خبر داد.

وی افزود: در مسابقات جام جهانی کلاس Aتهران،  شمشیربازانی از 14 کشور جهان از جمله اتریش، دانمارک، آمریکا، مکزیک، ارمنستان، آذربایجان، کویت، عراق، بلاروس، اردن و قزاقستان حضور دارند.

شیر گفت: رقابت‌های امسال از سطح برگزاری بسیار بالاتری در مقایسه با سال‌های قبل برخوردار است و با حضور برخی رقبای قدر و میدان دیده‌ حاضر در این مسابقات، کار برای تیم ملی کشورمان کمی سخت است.

وی با اشاره به حضور11 سابریست کشورمان در اردوی تیم ملی جوانان، خاطرنشان کرد: این ورزشکاران به اضافه هشت ورزشکار از رده سنی نوجوانان که برای کسب تجربه دعوت شده‌اند، در رقابت‌های اسلحه سابر پیکارهای جام جهانی کلاس Aتهران که روز 24 آذرماه برگزار می‌شوند، شرکت خواهند کرد.

مربی سابر تیم ملی جوانان شمشیربازی کشورمان از سابریست‌های داری شانس مدال کشورمان در این رقابت‌‌ها به "محمد سازنجیان" و محمدجواد میرحسینی" هر دو از یزد و نیز "مهدی مولایی" از آذربایجان شرقی اشاره کرد.

وی گفت: در مجموع هفت شمشیرباز یزدی در این مسابقات حضور دارند که به جز سازنجیان و میرحسینی، "محمد حسین رضایی" در سابر و "بهنام بیک"، حسین جعفری"، علیرضا صادقیان" و محمد دوستان" نیز در اسلحه اپه این مسابقات که روز شنبه 23 آذرماه برگزار می‌شود، حضور دارند.

این مربی تیم ملی کشورمان در اسلحه سابر با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان که اسفندماه امسال در کشور اردن برگزار می‌شود، اظهار کرد: نفرات برتر مسابقات جوانان تهران برای اردوهای آمادگی تیم ملی کشورمان جهت شرکت در مسابقات آسیایی دعوت خواهد شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا