رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد با تاکید بر شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن استان، خواستار معرفی این فرصت ها  شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد " مراد علی میر " چهارشنبه شب در جلسه بررسی فرصت های سرمایه گذاری در بخش معدن یزد که در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان برگزار شد، افزود: متولیان بخش دولتی و خصوصی صنعت و معدن استان باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند و با تعامل و همفکری عرصه های مشارکت و فرصت های مشخص سرمایه گذاری در بخش استخراج معدن و فرآوری مواد معدنی را تدوین نمایند.

وی استان یزد را دارای پتانسیل های خوب معدنی برشمرد  و افزود: معادنی مانند سنگ آهن، مس و سنگ های ساختمانی و غیره در استان وجود دارد که می توان زمینه جذب و مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی را برای فعالیت در آن فراهم آورد.

وی همچنین با یادآوری این نکته که شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در همه بخش ها لازم و ضروری است، افزود: در پروژه های نیمه تمام سیاست دولت این است که از سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت و از ظرفیت های آنان استفاده شود.

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد، حمایت از سرمایه گذاران را اولویت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان بیان کرد و گفت: از سرمایه گذاران داخلی و خارجی به خصوص فعالان اقتصادی یزد حمایت می کنیم.

این مقام مسئول، بر همفکری و تعامل بیشتر مرکز خدمات سرمایه گذاری، صنایع و معادن و اتاق بازرگانی برای جذب سرمایه گذاران تاکید کرد و از شناسایی و معرفی بیش از 200 طرح سرمایه گذاری نیمه تمام در بخش صنعت به عنوان فرصت های قابل ارائه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی در آینده خبر داد.

وی اولویت دادن به سرمایه گذاران بومی و ترغیب و تشویق آنان را از برنامه های این سازمان برشمرد و گفت: در خصوص ورود سرمایه گذاران خارجی به استان مرکز خدمات سرمایه گذاری آماده ارائه خدمات مشاوره ای و ارائه تسهیلات قانونی به آنان است و فرصت های سرمایه گذاری را به آنان معرفی خواهد کرد.

در این جلسه که مسئولان ، متولیان و صاحبان صنعت و معدن و نمایندگان بانک های استان حضور داشتند در خصوص زمینه های موجود مشارکت سرمایه گذاران در بخش معدن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا