سرپرست موسسه ثامن الحجج (ع) منطقه مرکز کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، هفته با برکت بسیج را تبریک گفت و اظهار داشت: بسیج یک برکت عظیم بود که از طرف خداوند و به واسطه امام خمینی(ره) به ملت بزرگ و فهیم ایران هدیه شد.
به گزارش یزد فردا به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) منطقه مرکز- استان یزد؛”محمود عظیمی نیا سرپرست منطقه مرکز کشور در این جلسه در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، هفته با برکت بسیج را تبریک گفت و اظهار داشت: بسیج یک برکت عظیم بود که از طرف خداوند و به واسطه امام خمینی(ره) به ملت بزرگ و فهیم ایران هدیه شد.
محمود عظیمی نیا گفت: در زمان تشکیل بسیج خیلی از افراد باشکل گیری این نهاد مخالف بودند و بر این باور بودند با توجه به وجود ارتش و کمیته و سپاه در ایران  نیازی یه تشکیل بسیج نیست.
 این فرمانده سابق سپاه افزود:امام خمینی (ره) در برابر این گروه  سکوت فرمودند و پیام تشکیل بسیج مستضعفین را صادر نمودند.
عظیمی نیا اذعان داشت:الحمد الله امروز نه تنها آن افراد،  بلکه همه دنیا به عظت بسیج و بسیجیان پی برده اند و امروز اعتراف کرده اند که بسیج  مایه عزت ، عظمت و شوکت نظام اسلامی است و نه تنها در دفاع نظامی از ایران، بلکه در تمامی زمینه ها بسیج امروز پیشتاز شده است.
وی بیان کرد: بنا به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) که هر یک از آحاد قشرهای مختلف جامعه که دارای روحیه حساس مسئولیت و ایمان باشد ، بسیجی هستند، امیدوارم تمامی شما همکاران، بسیجی باشید و در سمت خود حساس و مسئولیت پذیر باشید.
سرپرست منطقه مرکز در ادامه از روند اجرای طرح طلایی ثامن در استان یزد گزارشی ارائه کرد و گفت: این طرح که از دهه ولایت در استان یزد رونمایی شد مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و انشالله بتواند طرحی مناسب برای مشتریان باشد.
گفتنی است طرح طلایی ثامن همزمان با دهه ولایت در استان یزد رونمایی شد که کلیات طرح بشرح ذیل می باشد:
مشتریان می توانند همزمان با افتتاح سپرده در شعب موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) استان یزد در همان ابتدا سود دوران سپرده خود را دریافت نمایند.
مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا