رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد بر پیگیری دستگاههای اجرایی در خصوص کسب موفقت نامه  مالی تاکید کرد و گفت: دستگاهها بعد از این موضوع نسبت به درخواست وجه اقدام  و آن را مطالبه کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد " مراد علی میر " روز پنجشنبه در جمع ذی حسابان دستگاههای اجرایی این استان افزود: اعتبارات بدون کسب موافقت نامه پرداخت نخواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین دستگاهها در صورتیکه در  اجرای بخشنامه ها، دستورالعمل ها و مصوبات ابهامی دارند به صورت مکتوب  به سازمان اقتصاد و دارایی اعلام کنند تا پس از استعلام از مراجع ذی صلاح، نتیجه به آنها اعلام شود.

وی خواستار حل مشکلات مالی دستگاههای اجرایی با تعامل، همکاری و همفکری میان ذی حسابان دستگاههای اجرایی با مدیران آن شد و گفت: مشکلات باید در چارچوب قوانین و مقررات و با همفکری حل و فصل شود .

وی همچنین با اشاره به بخشنامه دولت در خصوص لغو فوق العاده ویژه کارکنان دولت  بر رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد و گفت: هر گونه افزایش حقوق باید در چارچوب قانون باشد.

این مقام مسئول بر برگزاری جلسات تخصصی ذی حسابان و برگزاری دوره های آموزشی ویژه آنان تاکید کرد.

معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان یزد هم در این نشست با بیان اینکه دستگاهها باید صورت های مالی خود را در موعد قانونی خود به سازمان اقتصاد و دارایی ارائه دهند، گفت: ذی حسابان و مدیران مالی دستگاهها قبل از مبادله موافقت نامه نسبت تامین اعتبار اقدام نکنند.

" سید حسن میرزاده " خواستار ارائه به موقع صورت حساب های مالی اعم از جاری و عمرانی از سوی ذی حسابان شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن با پایان سال گفت: دستگاههای دخل و خرج خود را با هماهنگی با این سازمان انجام دهند و در صورت تامین اعتبار نسبت به هزینه کردن آن اقدام نمایند تا دچار مشکلات مالی نشوند.

در این نشست ذی حسابان در زمینه فعالیت حرفه ای و تخصصی خود سوگند نامه یادکردند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا