یزدفردا"فرماندار تفت در نشست شوراي مسكن مهر شهرستان، با اشاره به رويكرد مثبت دولت تدبير و اميد در رابطه با تعهدات ايجاد شده در خصوص طرح مسكن مهر تاكيد كرد:  به تمام تعهدات خود در اتمام پروژه مسكن مهر شهرستان پايبنديم.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، امام جمعه تفت در ابتداي اين نشست كه در محل دفتر امام جمعه برگزار شد با آرزوي قبولي عزاداري هاي همگان در ايام سوگواري حضرت اباعبدالله الحسين(ع)، از خدمات و تلاشهاي فرماندار و ساير مسئولان شهرستان در پيگيري پروژه مسكن مهر تفت قدرداني كرد و گفت: در شهرستان تفت جوانان متقاضي بسياري براي تامين مسكن مورد نياز وجود دارد كه اين موضوع ضرورت اجراي اين پروژه را نشان مي دهد.

حجت الاسلام و المسلمين مديح با اشاره به نياز مبرم جوانان به تامين مسكن، خواستار توجه وي‍ژه براي رفع اين نياز شد. وي در پايان مواردي را در رابطه با اجراي مطلوب پروژه مسكن مهر تفت ارائه و بر اتمام كامل و سريع اين پروژه تاكيد كرد.

فرماندار تفت نيز در اين نشست مسكن را يكي از مهم ترين دغدغه هاي جوانان شهرستان تفت بر شمرد و گفت: پيگيري مشكل مسكن جوانان را از وظايف خود مي دانيم و معتقديم رفع اين مشكل مي تواند بخش مهمي از دغدغه ها و دلنگراني هاي آنان را در زندگي مرتفع نمايد.

"ابوالقاسم دهقان" با اشاره به رويكرد مثبت و سازنده دولت تدبير و اميد در رابطه با تعهدات ايجاد شده در خصوص طرح مسكن مهر تاكيد كرد: به تمام تعهدات خود در اتمام پروژه مسكن مهر شهرستان پايبنديم و تلاش داريم با همكاري همه مسئولان امر پروژه مسكن مهر تفت را با امكانات ضروري و مناسب و رعايت همه استانداردهاي ايمني در زمان مقرر به پايان رسانده و تحويل جوانان عزيز و متقاضيان نماييم.

وي با بيان اين كه تامين حداقل امكانات لازم و احداث مساكن با كيفيت مناسب بايد در اجراي پروژه مسكن مهر تفت مدنظر قرار گيرد ادامه داد: اجراي شبكه فاضلاب پروژه مسكن مهر نيز يكي از مهم ترين خواسته ها و ضروريات در اين رابطه است كه مسئولان مربوطه بايد با جديت در اين رابطه چاره انديشي كنند.

فرماندار تفت در پايان از تلاش هاي مسئولان مربوطه در اين رابطه قدرداني كرد.

در ادامه اين نشست اعضاء به بيان ديدگاهها و نكته نظرات خود براي اجراي هر چه مطلوب تر پروژه مسكن مهر تفت پرداختند.

يادآور مي شود چندي قبل معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پایان و توقف ثبت نام مسکن مهر گفت: به کلیه تهدات دولت قبلی مبنی بر ساخت و تحویل واحدها به متقاضیانی که تا این تاریخ ثبت نام کرده‌اند پایبندیم. نریمان افزود: اتمام ثبت نام مسکن مهر به معنای توقف ساخت واحدهای مسکونی جدید برای شهروندان ایرانی نیست و وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی و ارائه ساز و کاری بدیع و بدون نواقص مسکن مهر جهت طرح در دولت و اجرای آن است.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا