مطمئنا آقای دکتر گودرزی طبق گفته‌های خود تنها از افراد متخصص و آشنا به حوزه‌ی ورزش در این وزارت استفاده خواهند کرد و افراد غیرمتخصص دیگر جایی در عرصه‌های مدیریتی ورزش نخواهند داشت.

معاون دکتر محمود گودرزی در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران با اشاره به این‌که وزیر ورزش و جوانان مسیر سختی را در این وزارتخانه در پیش دارد، خواستار حمایت و کمک افراد دانشگاهی حاضر در عرصه‌ی تربیت بدنی از ایشان شد.

به گزارش یزد فردا؛  دکتر علی اکبرنژاد خاطرنشان کرد: خوشحالم که بالاخره پس از چندین سال یا عبارتی بهتر برای اولین بار فردی از جامعه‌ی ورزش دانشگاهی به عنوان بالاترین مقام ورزش کشور انتخاب شد.

 ملی‌پوش سابق کشتی ایران اظهار کرد: ایشان از نظر علمی درجه‌ی پروفسوری دارد و از نظر ورزشی هم سابقه‌ی ورزشی مشخصی دارد. دکتر گودرزی زمانی کشتی‌گیر بوده و مربی این رشته‌ی ورزشی نیز است.

 او با بیان این‌که وزارت ورزش و جوانان منطبق با تخصص ایشان است، افزود: واقعیت این است که دکتر گودرزی توانایی لازم را برای اداره‌ی وزارت ورزش و جوانان دارد و با بهره‌گیری از معتبرترین و توانمندترین افراد می‌توانند به گفته‌های خود در عرصه‌ی ورزش کشور جامه‌ی عمل بپوشانند. باید در عرصه‌ی ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان قدم‌های موثری برداشته شود.

 اکبرنژاد اضافه کرد: نباید توقع آن را داشت که به سرعت تمامی مشکلات موجود در عرصه‌ی ورزش حل شود. به برخی از برنامه‌ها نمی‌شود خیلی زود جامه‌ی عمل پوشاند. مشکلات زیاد است ولی قطعا با مدیریت ایشان بسیاری از این مسائل حل خواهد شد.

معاون دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران با ابراز امیدواری نسبت به نگاه همه‌جانبه‌ی وزیر ورزش و جوانان به عرصه‌ی ورزش گفت: نباید فراموش کرد که در حال حاضر ما بازی‌های آسیایی و المپیک را در پیش داریم و باید برنامه‌ی ویژه‌ای را برای این دو مسابقه داشته باشیم.

او خاطرنشان کرد: مطمئنا آقای دکتر گودرزی طبق گفته‌های خود تنها از افراد متخصص و آشنا به حوزه‌ی ورزش در این وزارت استفاده خواهند کرد و افراد غیرمتخصص دیگر جایی در عرصه‌های مدیریتی ورزش نخواهند داشت. مطمئن باشید ارتباطات و مسائل دیگر در انتخاب افراد تاثیر نخواهد داشت و تنها چیزی که برای ایشان اهمیت دارد توانمندی و تخصص افراد است.

 اکبرنژاد با بیان این‌که وزیر ورزش و جوانان از حمایت‌های دکتر روحانی بهره‌مند خواهد بود، گفت: قطعا آقای رییس‌جمهور اهمیت ویژه‌ای به ورزش و جوانان خواهند داشت. ایشان با معضلاتی که در اثر بی‌توجهی به این حوزه‌ها ایجاد شده آشنا هستند و مطمئنا اعتبارات مناسبی را از طریق دولت در اختیار این وزارت قرار خواهند داد.

 او افزود: شکی نیست که آقای دکتر گودرزی با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند ولی این‌که چقدر می‌توانند موفق باشند دست من یا شما نیست. مطمئنا ایشان تمام انرژی، فکر، تجربه و تلاش آگاهانه‌ی خود را در این عرصه خواهند گذاشت ولی تمام راه رسیدن به موفقیت در دست شخص ایشان نیست.

 معاون دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران در پایان با تشکر از نمایندگانی که به دکتر گودرزی اعتماد کردند گفت: مطمئنا اکثر افراد دانشگاهی حاضر در عرصه‌ی ورزش از انتخاب دکتر گودرزی خوشحال هستند. باید همه دست به دست هم دهیم تا در این مسیر سخت ایشان را همراهی کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا