مهندس سید محمد میرمحمدی، در عزاداری شب تاسوعای حسینی مردم اردکان شرکت کرد.

به گزارش شهروند اردکان،  استاندار یزد با حضور در هیئت حماسه سازان اردکان، در مراسم سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید ذبیح الله عاصی زاده و عزاداری شب تاسوعا شرکت نمود. وی سسپس با همراهی محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در فاطمیه اردکان حاضر شد و دقایقی را در جمع مردم به عزاداری پرداخت. میرمحمدی پس از آن مسیر فاطمیه تا حسینیه بازارنو اردکان را پیاده طی نمود و در جمع عزاداران هیئات حسینی بازارنو، حاضر شد. مقصد نهایی استاندار در این دیدار، هیئت حسینی کوشکنو اردکان بود.

استاندار یزد در سخنان کوتاهی خطاب به عزاداران تاسوعای حسینی در اردکان، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع)، خواستار توجه جوانان به مفاهیم ارزشمند واقعه عاشورا و ادب و اخلاق و بزرگ منشی حضرت ابوالفضل(ع) شد. وی سپس ابراز امیدواری کرد تا با همت و تلاش همه مردم استان و شهرستان اردکان، فرهنگ پروری و اخلاق مداری مردمان استان یزد، سرلوحه همگان قرار گیرد.

گفتنی است در این بازدید، استاندار یزد را فرماندار اردکان، شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر، فرماندهی انتظامی شهرستان و معتمدین محلات اردکان همراهی می‌کردند.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 





سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا