محمد پورروستائی اردکانی

مژده، مژده/اگر می خواهید مراسم عروسی تک و خاصی داشته باشید، اگر مایلید یک مراسم به یاد ماندنی و ویژه ای را تجربه کنید، اگر می خواهید به مجلس عروسی خود طعم باستانی ببخشید، اگر رویای میزبانی متفاوت از مهمانان خود را در سر می پرورانید، اگر علاقه مند به شروع زندگی مشترک خود در کنار 12 هزار سال تاریخ مصور این سرزمین هستید با ما همراه شوید...!!
کانون فرهنگی، هنری حضرت امام خمینی (ره) همان جاییست که آرزوی های شما را به واقعیت بدل می کند. شما می توانید با انتخاب این مکان برای مراسم عروسی و هرگونه همایش و گردهمایی و نشست دیگر، از این امتیاز منحصر بفرد ما برخوردار شوید. با افتخار اعلام می کنیم ما جزو اولین و آخرین برگزارکننده این گونه مجالس در سراسر ایران هستیم که این موقعیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم. با انتخاب این مکان می توانید ضمن بهرمندی از مزایای ویژه و تخفیفات باورنکردنی، در اثنای برگزاری مراسم خود بدون پرداخت هیچ گونه هزینۀ اضافی بینندۀ برگی زرین از تاریخ و فرهنگ ایران عزیز باشید. در یک اتفاق نادر و باورنکردنی اینبار تعدادی از سنگ نگاره های معروف اردکان میزبان شما هستند.
این ابتکار جالب مزایای فراوانی در بر دارد، من جمله اینکه اولا باعث معرفی هر چه بیشتر و بهتر این میراث گرانبهای گذشتگان به عموم مردم خصوصاً کودکان و نوجوانان می شود، دوما شما می توانید بدون آنکه وقت خود را برای رفتن به موزه ها و تهیۀ بلیط هدر دهید، در خلال شرکت در مراسمی که در حال برگزاری است، از این آثار ازشمند بازدید کنید. این مزیت، ضمن کاهش هزینۀ شما، موجب سرگرمی شما و مهمانان معزز می شود. همچنین می توانید با سرگرم کردن کودکان بازیگوش خود با این نگاره ها دمی را به آسودگی و دور از دغدغۀ نگهداری اطفال بیاسایید. همچنین می توانید با طراحی مسابقۀ حدس نقوش هر کدام از سنگ نگاره ها، ضمن پر کردن اوقات فراغت خود، میزان هوش و خلاقیت دوستان خود را محک بزنید. وجود این سنگ نگاره ها در این محل برای ما هم فواید فراوانی دارد که یکی از موارد آن را در عکس ذیل مشاهده می کنید! پس این فرصت بی نظیر و استثنایی را از دست ندهید. بشتابید که غفلت موجب پشیمانیست!!
تکمیلی : مسئولین محترم شهرستان، اگر قرار بود این آثار ارزشمند این گونه غریب در گوشه ای از شهر بدون هیچ گونه محافظی رها شوند همان بهتر که به سایت اصلی خود برگردانده شوند. اگر چه در آن محل هم بدون حفاظ هستند اما حداقل غریب نیستند.!!

 

 

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا