تابش مي گويد:وزير پيشنهادي دولت براي وزارت ورزش بايد سابقه خوبي در امر ورزش داشته باشد.
محمدرضا تابش،نماينده اصلاح طلب مجلس نهم در گفتگو با سايت مثلث آنلاين  با تاکيد براين مطلب که نمايندگان در راي اعتماد و عدم اعتماد به وزراء مختارند ،گفت:اگر دولت گزينه اي را براي پست وزارت ورزش معرفي کند که در بدنه سازمان تربيت بدني مقبوليت داشته باشد و مدير اجرايي قوي باشد که ورزش کشور را بشناسد  همه شخصيت ها و مقامات کشور از مقام معظم رهبري گرفته تا  نمايندگان مجلس از او حمايت خواهند کرد.
وي افزود:وزير پيشنهادي دولت براي وزارت ورزش علاوه برآنکه مورد تاييد و قبول دولت است اما بايد سابقه خوبي هم در امر ورزش داشته باشد تا بتواند بارگران برزمين مانده ورزش کشور و خصوصا جوانان را به جايگاه مطلوب برساند.

تابش مساله جوانان را مهم خواند و گفت:متاسفانه موضوع جوانان ذيل و ظل مساله ورزش  قرار گرفته است لذا وزير ورزش بايد مولفه هاي ذکر شده را داشته باشد .دراينصورت اگر نمايندگان مجلس نيز در سوابق و عملکرد او نکات مثبتي را ببينند قطعا راي خوبي به او خواهند داد.
نماينده مردم اردکان محمد شريعتمداري  سرپرست وزارت ورزش را فرد فرهيخته و انقلابي دانست و گفت:ايشان مدير باتجربه و اجرايي است و در جاههايي که حضور داشته بخوبي ايفاي نقش کرده است وهمانطور که خود آقاي شريعتمداري گفته اند در حال حاضر به عنوان سرپرست و به طور موقت سرپرست اين وزارتخانه هستند.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا