امیدوارم در سایه  تعامل سازنده، استاندار محترم بتواند مجری خواست مردم باشد که از زبان ریاست محترم جمهوری در ایام انتخابات اخیر بیان شد و مردم نجیب و کم توقع استان بدان رای داده اند.

در پی معرفی مهندس میرمحمدی به عنوان استاندار جدید یزد، محمدرضا تابش در گفت وگویی اختصاصی با خبرگار ایرنا در خصوص این انتصاب گفت: ابتدا اجازه بدهید تا انتصاب دوازدهمین استاندار یزد پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی را به آحاد مردم شریف استان و تمامی دلسوزان و علاقه مندان به سربلندی دیار دارالعباده و همچنین جناب آقای مهندس میرمحمدی تبریک بگویم.
 

انتخاب استاندار یزد از بطن انقلاب، نشانگر مردمی بودن نظام است

وی افزود :برای من مایه مباهات فراوان است که در سایه دین مبین اسلام و در پناه نظام جمهوری اسلامی، عرصه برای بروز و ظهور توانمندی های افراد به نحوی فراهم شده که اقشار مستضعف جامعه نیز می توانند امیدوار به نقش آفرینی موثر و ایفاء وظایف و قبول مسئولیتها در مدیریتهای کلان کشور باشند.
نماینده اردکان با بیان اینکه مهندس میرمحمدی به حق یکی از نمادهای گویای این ویژگی ممتاز نظام اسلامی ماست، ادامه داد :وی از دل یکی از ضعیف ترین اقشار جامعه و از متن یک خانواده متدین و انقلابی برخواسته و کشاورززاده ایست که جزو زندانیان رژیم ستمشاهی و مبارزین انقلاب اسلامی بوده و تنها با اتکال به خداوند متعال و تلاش و کوشش خستگی ناپذیر خود به پا خواسته و با همتی مثال زدنی، پله های ترقی و تعالی را طی کرده و اکنون به افتخار استانداری استان یزد نائل آمده است.
تابش تأکید کرد :به جرات می توانم ادعا کنم که ایشان جزو افرادی است که از بطن انقلاب اسلامی بوده و این امر نشانگر مردمی بودن این انقلاب و اهمیت دادن نظام ما به شایستگی و توان و لیاقت ذاتی افراد است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد : سوابق و عملکرد وی در سطوح مختلف مدیریتی نظام از جمله معاونت پارلمانی دو وزارتخانه مهم نفت و جهاد کشاورزی و عضویت در نهادهای اجتماعی گوناگون در راستای خدمت رسانی به ضعیف ترین اقشار جامعه از جمله کشاورزان شریف، همگی بیانگر شایستگی، توانمندی و تجربه کاری ایشان است.
تابش اظهار امیدواری کرد تا در سایه همراهی و حمایت همه دلسوزان و بزرگان و اقشار گوناگون استان اعم از ایثارگران و روحانیون و اصناف و بازاریان و صنعتگران و کارگران و کشاورزان و همه افراد تاثیرگذار و نخبگان و مشاهیر این دیار از ایشان، شاهد تداوم مسیر رشد و شکوفایی استان دارالعباده یزد و سربلندی مردمان شریف این دیار باشیم.

تقدیر تابش از فلاح زاده و مدیران کل فعلی ادارات استان یزد
وی درباره این سئوال که با توجه به خواست اکثریت مردم استان یزد و نوع نگاهی که مردم این استان به مباحث سیاسی و اجتماعی کشور دارند و رای بالای مردم استان یزد به دولت تدبیر و امید، نظر شما به عنوان پرسابقه ترین نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی پیرامون تحولات اخیر استان چیست؟گفت :می خواهم در این مجال، ابتدا از زحمات و خدمات چند ساله جناب آقای فلاح زاده استاندار محترم یزد و تمامی معاونین، مشاوران و مدیران ارجمند مجموعه استانداری و همچنین تمامی مدیران کل استان تشکر و قدردانی نمایم و آرزو کنم تا در تداوم مسیر خدمت رسانی این عزیزان به مردم استان، شاهد حرکت بر مدار خواست آحاد مردم دارالعباده و دارالعلم یزد و آرمان های نظام جمهوری اسلامی و برنامه های دولت تدبیر و امید در این دیار باشیم تا بتوانیم دستیابی به امنیت، رفاه، آسایش و سربلندی را برای همه اقشار مختلف مردم استان، به نظاره بنشینیم.
وی ادامه داد: به هر حال همانگونه که اشاره کردید، مردم استان یزد، جزو بالاترین رای دهندگان به این دولت بودند و همواره با نگاهی نو و تحول خواه در عرصه سیاسی و اجتماعی کشور حضور فعال داشته اند و این امر در همه انتخابات سالهای اخیر نیز متجلی است و امیدوارم این تحولات همسو با خواست مردم، در جهت سربلندی استان یزد محقق شود.

 از عنایت ویژه دکتر روحانی و تدبیر ویژه وزیر کشور و امام جمعه استان تقدیر می کنم

نماینده اردکان تأکید کرد :همچنین باید از عنایات ویژه ریاست محترم و محبوب جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر روحانی و تدبیر وزیر محترم کشور و همچنین درایت و دلسوزی معاونت محترم سیاسی وزیر جناب آقای میرولد در مسیر انتصاب استاندار محترم یزد تشکر کنم و همینطور باید از نقش آفرینی موثر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه استان حضرت آیت الله ناصری و روحانیت معظم و همه نخبگان و فعالان عرصه های مختلف استان که در مسیر تعالی و ترقی این دیار و رفع مشکلات مردم شریف استان و پیشبرد اهداف متعالی نظام ، یار و مددکار استادار جدید یزد خواهند بود تقدیر و تشکر کنم. عضومجمع نمایندگان استان یزد تصریح کرد: انتظار است تا در سایه این تعامل سازنده، استاندار محترم بتواند مجری خواست مردم باشد که از زبان ریاست محترم جمهوری در ایام انتخابات اخیر بیان شد و مردم نجیب و کم توقع استان بدان رای داده اند.

وظیفه اینجانب و نمایندگان محترم مردم استان ، حل و فصل مشکلات اساسی استان و تعامل با مدیران ارشد اجرایی استان در جهت پیاده نمودن برنامه ‌های دولت و تعالی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است

تابش در پایان اظهار امیدواری کرد تمامی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز همچون گذشته، تلاش برای رفع مشکلات مردم و نقش آفرینی در جهت حل و فصل مشکلات اساسی استان و تعامل با مدیران ارشد اجرایی استان در جهت پیاده کردن اهداف و برنامه های دولت محترم و حرکت در مسیر تعالی و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است تا انشاا... همان گونه که حضرت امام(ره) فرمودند، یزد نمونه ای باشد برای سایر استان ها و همچنین حرکت این استان آن گونه باشد که به تعبیر مقام معظم رهبری در سفر به استان یزد و به گفته ایشان، لقب دارالعلم نیز بر صفت دارالعباده یزد افزون گردد.ک/3

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا