نمایشگاهی با عنوان «حفظ محیط زیست» در اردکان گشایش یافت.

در این نمایشگاه که به همت انجمن دوست داران محیط زیست اردکان در محل سالن امرالهی این شهرستان برپا شده 8غرفه توسط ادارت و دستگاه هایی نظیر محیط زیست، شهرداری، دانشگاه های اردکان و یزد، برق، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی،میراث فرهنگی و تعدادی از واحدهای صنعتی ایجاد شده است.

از ویژگی های این نمایشگاه نمایش یک رأس بزکوهی زنده، تاکسیدرمی یک قلاده یوز آسیایی و پرندگان در معرض انقراض و چندیدن عنوان کتاب در عناوین زیست محیطی می باشد.همچنین در این نمایشگاه دانشجویان رشته محیط زیست دانشگاه اردکان با برپائی غرفه ای دستاوردهای علمی ، پژوهشی و توانمندیهای بخش دانشگاهی را در امر حفظ و حراست از محیط زیست به معرض نمایش گذاشتند.

در این غرفه گونه هایی از پرندگان تاکسیدرمی شده، برشوری از فعالیت های انجمن علمی دانشگاه و چندین نسخه از عکس های عرصه های طبیعی و به ویژه اقلیم اردکان و یزد در قالب پوستر و بنر به چشم می خورد. به گفته علی سپهری اردکانی مسئول انجمن دوست داران محط زیست اردکان و مسؤول برگزاری این نمایشگاه هدف از برپائی نمایشگاه حفظ محیط زیست، آشنایی مردم با ویژگی ها و شگفتی های طبیعت و فرهنگ سازی و آموزش شهروندان جهت جلوگیری از تخریب محیط زیست می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا