استانداريزد بر فرهنگ سازي و اطلاع رساني توسط رسانه هاي گروهي به منظور كاهش اسيب هاي اجتماعي تاكيد كرد

يزدفردا "استاندار يزد به همراه معاون سياسي امنيتي استانداري از سازمان بهزيستي استان بازديد كرد و از نزديك در جريان مسائل و مشكلات اين سازمان قرار گرفت .

محمد رضا فلاح زاده سپس طي نشستي با رئيس و معاونين سازمان بهزيستي استان ضمن تاكيد بر همكاري دستگاه هاي دولتي در رفع مشكلات محرومين جامعه از بخش خصوصي و افراد نيكوكار خواست بيش از پيش دراين راستا گام بردارند . استاندار يزد توجه جدي دولت نهم به قشر هاي آسيب پذير جامعه را يادآور شد و گفت : سازمان بهزيستي تاكنون خدمات ارزشمندي را به افراد تحت پوشش خود ارائه داده است وي كار در بهزيستي را سخت اما بسيار ارزشمند دانست.

فلاح زاده آمار خسارت هاي ناشي از تصادفات جاده اي و ... درون شهري به ويژه موتورسواران را سرسام آورخواند و بر لزوم رفع مشكلات ترافيكي براي كاهش معلوليت هاي ناشي از تصادفات تاكيد كرد .

وي گفت : كساني كه والدين سالمند خود را مورد تكريم قرار نمي دهند از فرهنگ غني اسلامي برخوردار نبوده و نمي دانند حقوق پدر و مادر چه اندازه است

وي گفت: براي پيشگيري و كاهش تعداد كودكان معلول جسمي و ذهني بايد قبل از ازدواج مشاوره ژنتيك صورت گيرد.

استانداريزد همچنين بر فرهنگ سازي و اطلاع رساني توسط رسانه هاي گروهي و دستگاه هاي فرهنگي به منظور كاهش اسيب هاي اجتماعي تاكيد كرد. در اين نشست رئيس سازمان بهزستي استان گزارشي از عملكرد اين سازمان را ارائه داد .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا