همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) و گرامی داشت هفته ازدواج جشن بزرگ پیوند آسمانی به همت شبکه فعالین ازدواج (شفا) میبد و با همکاری شرکت پدیده کارگستر کویر در کانون شهید رجایی میبد برگزار شد.

 به گزارش یزد فردا:همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا(س) و گرامی داشت هفته ازدواج جشن بزرگ پیوند آسمانی به همت شبکه فعالین ازدواج و با همکاری شرکت پدیده کارگستر کویر در کانون شهید رجایی میبد برگزار شد.

این مراسم پنج شنبه شب مورخ 92/7/18 با استقبال بیش از ۵۰۰ نفر از زوج‌های جوان همراه بود و در ابتدای این مراسم آقای فخری مسئول شبکه فعالین ازدواج میبد ضمن خوش‌آمدگویی به زوج های جوان از فعالیت این شبکه در یک سال اخیر گزارش جامعی را ارائه داد. در ادامه دکتر شهبازی پیرامون مسائل زناشوئی، آداب و رفتار زوج های جوان و همچنین ابراز محبت مباحثی بیان نمود.

این مراسم با انجام برنامه های شاد و متنوع مثل تقلید صدا،خوانندگی،بازی با سایه ها، شعبده بازی و .... ادامه یافت و در پایان با قرعه کشی چهار سفر مشهد مقدس به نام زوج های جوان رقم خورد که هزینه آن توسط ریاست شبکه فعالین ازدواج، ریاست شورای اسلامی شهر میبد، شرکت پدیده کارگستر کویر و موسسه خیریه بانوی مهر تامین گردید.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا