نماینده مردم اردکان در جلسه رسیدگی به مشکلات شهر احمدآباد با اشاره به شرایط ایجاد شده پس از انتخابات ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری گفت: حرکت به سمت حمایت از تولیدات کشاورزی و صنعتی یکی از مولفه های اصلی تحقق حماسه اقتصادی است و رسیدگی به مشکلات مردم شهرهایی همچون احمدآباد که کانون تولید بخصوص در بخش کشاورزی می باشد مورد انتظار است.

"محمدرضا تابش" برخی مسائل شهر احمدآباد از جمله برق رسانی به مجتمع دامداری ، لوله گذاری مزارع،تامین نهاده های کشاورزی، تکمیل احداث مدرسه وکیلی،روشنایی معابر،تقویت شبکه آب شرب و نصب آب شیرین کن،تعویض و جابجایی چاه های کشاورزی و غیره را برشمرد و خواستار حل آن شد.

در ادامه مدیران کل آموزش و پرورش،جهاد کشاورزی،توزیع برق،آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری و معاونین میراث فرهنگی و راه و شهرسازی در خصوص مشکلات مطروحه قول مساعد دادند.

از جمله تصمیمات گرفته شده در این جلسه می توان به تامین اعتبار و ترانس جهت برقرسانی به مجتمع دامداری،تخصیص اعتبار جهت تکمیل مدرسه وکیلی،جابجایی تیر و تامین روشنایی برخی معابر،خرید آب شیرین کن،تامین اعتبار آبرسانی به مزارع، مشارکت در احداث سالن اجتماعات و سالن ورزشی دبیرستان رحمتی ، تامین اعتبار تکمیل راههای ما بین اردکان-احمداباد و احمداباد به چوپانان بصورت مشارکتی و غیره اشاره کرد.

این جلسه با دعوت نماینده مردم اردکان و با حضور 5نفر از مدیران کل استان،مسئولان شهرستان،امام جمعه،اعضای شورا و مردم شهر احمد آباد برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا