نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اين كه ديپلماسي دولت يازدهم رژيم صهيونيستي را منزوي كرد، گفت: همه بايد از دولت حمايت كنيم تا در عرصه ديپلماسي و مذاكرات هسته اي به موفقيت دست يابد و آنچه را كه مدنظر رهبر معظم انقلاب است، كسب كنيم.

«محمدرضا تابش» در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا اظهار داشت: دولت در هفته هاي اخير موفقيت هاي ديپلماتيك ارزنده اي را در عرصه سياست خارجي كسب كرده است.
وي با يادآوري حمايت هاي رهبر معظم انقلاب از اقدامات ديپلماتيك دولت يازدهم، تصريح كرد: دولت تدبير و اميد نيز به خوبي توانست از اين فرصت استفاده كند.
نماينده مردم اردكان در مجلس يكي از نشانه هاي موفقيت ديپلماسي دولت را منزوي شدن رژيم صهيونيستي در افكار عمومي دانست و گفت: سخنان «بنيامين نتانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي نيز حاكي از ضعف و انزواي اين رژيم است.
تابش اضافه كرد: انزوا و درماندگي رژيم صهيونيستي نتيجه ديپلماسي فعال دولت يازدهم است.
وي خاطرنشان كرد: كشورهاي مذاكره كننده با ايران داراي رقبايي در داخل كشور خود هستند كه بر آنها فشار مي آورند و ما نيز در داخل ايران با افراطيوني مواجه هستيم كه مشكلاتي را ايجاد مي كنند.
نماينده مردم اردكان در مجلس نهم همچنين اظهار داشت: همه بايد از دولت حمايت كنيم تا آنچه را كه مدنظر نظام و رهبر معظم انقلاب در عرصه ديپلماسي و مذاكرات هسته اي است به دست بياوريم.
تابش ادامه داد: با توجه به فعاليت هاي ديپلماتيك دولت در هفته هاي اخير و به ويژه سفر نيويورك مشخص شد كه دولت همه تلاش هاي خود را براي كاهش مشكلات انجام داده است و بنابراين ديگر نمي توان دولت را به كم كاري ديپلماتيك متهم كرد.
وي يادآور شد: در حال حاضر نوبت غربي ها است كه حسن نيت خود را در مذاكرات نشان دهند.
دور جديد مذاكرات هسته اي ايران با حضور «محمد جواد ظريف» وزير امور خارجه ايران، «كاترين اشتون» مسوول سياست خارجي اتحاديه اروپا و اعضاي گروه ۱+۵ در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه هفته جاري (۲۳ و ۲۴ مهرماه) در ژنو برگزار مي شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا