نماینده مردم اردکان در ادامه رسیدگی به مشکلات محلات شهر و بخشهای تابعه شهرستان، به همراه جمعی از مدیران کل استان ، جلسه ای به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم روستای ترک آباد برگزار کرد.

"محمدرضا تابش" در این جلسه که در مسجد جامع ترک آباد برگزار شد در سخنانی رفع مشکلات و کمبودهای فراروی مردم و فراهم کردن بسترهای لازم برای رضایتمندی آنان را وظیفه تک تک مسئولان دانست و حضور در جمع صمیمی مردم و دیدار چهره به چهره با آنان را در شناخت و اولویت بندی بهتر مشکلات و نواقص و پاسخگویی و رسیدگی سریع تر به آن موثر برشمرد.

وی اظهار داشت: به مدد توسعه صنعتی و اقتصادی شهرستان، اعتبارات بسیار خوبی از محل عوارض پرداختی کارخانجات به روستاهای شهرستان از جمله ترک آباد اختصاص یافته است و پروژه هایی همچون احداث ساختمان دهیاری،نصب آب شیرین کن،احداث پارک،ساماندهی گلزار شهدا و احداث سالن چند منظوره،مرمت چند آب انبار،مشارکت در احداث سالن ورزشی شهید یوسفی،مرمت و بهسازی معابر و غیره صورت گرفته است.

"تابش" به اختصاص مبلغ قابل توجهی از محل عوارض آلایندگی به روستای ترک آباد در شش ماهه اول سالجاری و واریز مبالغی بصورت مستمر از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب دهیاری این روستا اشاره کرد و گفت: چنانچه برنامه ریزی بهتری برای هزینه کرد این اعتبارات از طرف دهیاری و شورای روستا صورت گیرد، بسیاری از مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

نماینده مردم اردکان همچنین به برخی از مسائل و نیازهای مردم روستا اشاره کرد و خواستار پاسخگویی مدیران مربوطه و ارائه راهکار برای حل آن شد.

در ادامه غفوری مدیرعامل آب منطقه ای، سجادی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی،رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش ،صحتی مدیرعامل شرکت توزیع برق،محمدی مدیرکل نوسازی مدارس، کارگر و مظفری معاونین ادارات کل میراث فرهنگی و آب و فاضلاب شهری استان و فرماندار اردکان درخصوص مسائل و مشکلات مطرح شده توضیحاتی ارائه و نسبت به رفع آنان قول مساعد دادند.

از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه می توان به تخصیص اعتبار در سالجاری جهت مرمت جاده بین مزارع،صدور مجوز حفر چاه برای فضای سبز روستا،تکمیل ساختمان مدرسه و سالن ورزشی روستا بصورت مشارکتی،ثبت نخل تاریخی و مرمت چند آب انبار و مسجد جامع روستا بصورت مشارکتی،اجرای روشنایی جاده دانشگاه،مرمت حفاریهای صورت گرفته و تکمیل پروژه های آب و فاضلاب روستایی و غیره می توان اشاره کرد.

همچنین در پایان این جلسه ، با اهدای هدایایی از اعضای شورای اسلامی روستای ترک آباد در دوره سوم تقدیر شد.

لازم به ذکر است این جلسه به دعوت نماینده مردم اردکان برگزار گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا