بررسی وضعیت بحرانی آب آشاميدني یزد در جلسه کمیسیون انرژی

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به جلسه  (یکشنبه'گذشته) کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی وضعیت آب آشاميدني در استان یزد گفت که قرار است وزارت نیرو جلسه مشترکی با حضور نمایندگان استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری در مورد اولویت گذاری آب در این استان‌ها برگزار کند.

 

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: در اين جلسه کمیسیون انرژی که با حضور مسئولین آبفای کشور و مسئولانی از وزارت نیرو برگزار شد، وضعیت بحرانی آب شرب یزد مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای برون رفت از این وضعیت تعیین شد.

 

وی افزود:‌ در این جلسه مقرر شد اعتبارات لازم از سوی وزارت نیرو برای تجهیز ۵۰ حلقه چاه و تزریق آن به شبکه آب شرب تامین شود و برای افزایش سهم آب استان یزد اقدامات لازم صورت گیرد و اعتبارات لازم تامین شود تا در کوتاه مدت آب فاقد املاح و سالم وارد شبکه شود.

 

نماینده مردم یزد در مجلس همچنین خاطرنشان کرد: قرار است همچنین جلسه‌ای از سوی وزارت نیرو با حضور نمایندگان استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال بختیاری در مورد اولویت‌گذاری آب شرب، کشاورزی و صنعت برگزار شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا