به منظور تجلیل از خدمات بازنشستگان طی نشستی " مراد علی میر " رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی و سید رضا نوربخش مدیر کل امور مالیاتی استان یزد به همراه تعدادی از مدیران با جمعی از بازنشستگان دیدار کردند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، در این دیدار صمیمی که به همت کانون بازنشستگان این سازمان انجام شد، مسئولان سازمان اقتصاد و دارایی و امور مالیاتی استان ضمن گفت و گو با بازنشستگان، مسایل و مشکلات آنها را بررسی کرده و برای حل آن قول مساعد دادند.

همچنین در این نشست با اهدای هدایایی از خدمات 30 ساله تعدادی از بازنشستگان این دو مجموعه تجلیل به عمل آمد.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست با بیان اینکه بازنشستگان خدمات ارزنده ای در طول مدت خدمت خود به انقلاب، جامعه و مردم انجام داده اند بر توجه به مشکلات این قشر  و فراهم نمودن امکانات رفاهی برای آنان تاکید کرد.

" مراد علی میر " بازنشستگان را دارای تجربیات ارزنده و مسئولان دستگاهها را خدمتگزاران آنها دانست و اظهار داشت:  ما به عنوان مسئول در کنار  بازنشستگان هستیم و در حد توان امکاناتی را در اختیار قرار خواهیم داد.

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با قدردانی از خدمات بازنشستگان گفت: بازنشستگان ویترین های خدمت در دستگاههای اجرایی هستند .

" سید رضا نوربخش " افزود: معتقدیم نقش بازنشستگان در جامعه امروز اگر بیشتر از نیروهای شاغل نباشد کمتر هم  نیست.

هم اینک سازمان امور اقتصادی و دارایی و اداره کل امور مالیاتی استان یزد 140 نفر بازنشسته دارد که خدمات لازم از طریق کانون بازنشستگان به آنها ارائه می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا