یزدفردا :در پی داغ شدن بحث انتخاب استاندار و انتشار اخبار غیر رسمی مبنی بر انجام مراحل نهایی انتخاب استاندار توسط وزارت کشور و مطرح بودن تنها دو گزینه برای انتخاب نهایی، اقشار مختلف مردمی حمایت خود را از افراد مورد نظر خود به وزارت کشور منعکس می نمایند .

یزدفردا :در پی داغ شدن بحث انتخاب استاندار و انتشار اخبار غیر رسمی مبنی بر انجام مراحل نهایی انتخاب استاندار توسط وزارت کشور و مطرح بودن تنها دو گزینه برای انتخاب نهایی، اقشار مختلف مردمی حمایت خود را از افراد مورد نظر خود به وزارت کشور منعکس می نمایند .

به گزارش یزدفردا "تعداد کثیری از رزمندگان ،جانبازان ،آزادگان و خانواده های معظم شهداء با امضاء نامه سرگشاده  خطاب به وزیر کشور که نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته است از انتخاب محمد رضا بابایی جهت تصدی پست استانداری یزد حمایت نمودند.

براساس همین گزارش امضاء کنندگان نامه فوق به همراه امضاء نوع ایثارگری و شماره تماس خود را نیز درج نموده و 13 نفر از امضاء کنندگان نامه از کارشناسان و کارمندان استانداری یزد می باشند .

ایثارگران یزدی درنامه  خود به وزیر کشور آورده اند :استان یزد همیشه ی تاریخ و به ویژه از ابتدای انقلاب، نقش پررنگی در مناسبات کشور و جامعه ی ایران اسلامی داشته و هماره در بحران های سخت یاری گر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در ادامه نامه سرگشاده  ایثارگران یزدی آمده است :به این لحاظ و با توجه به فرهنگ غنی مردم سخت کوش و متدین دارالعباده و دارالعلم یزد، با نگاه به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) که فرموده اند « یزد باید نمونه ای باشد برای سایر استان ها » لازم است در این برهه ی حساس برای انتخاب فردی شایسته که بتواند این استان را چونان همیشه با تعقل، تدبر و سخت کوشی مدیریت نماید، دقت نظر ویژه و همه جانبه ای صورت پذیرد.

ایثارگران و آزادگان و خانواده معظم شهداء یزدی امضاء کننده نامه اعلام حمایت از بابایی در ادامه تاکید کرده اند :استان یزد در زیر سایه ی مردان راستینی چون شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی، مرحوم حضرت آیت الله خاتمی و دیگر بزرگان همواره با تعقل و مبانی اسلامی و شیعی مدیریت شده و جا دارد این مهم در انتخاب استاندار دولت تدبیر و اعتدال نیز لحاظ گردد.

در ادامه نامه مورد اشاره آمده است :لذا با نگاه به جمیع موارد مذکور حمایت قاطع خود را از یادگار دفاع مقدس، مرد علم و عمل، مرد روزهای سخت دفاع و روزهای پرکار سازندگی و بالندگی بعد از آن جناب آقای دکتر محمد رضا بابایی اعلام می نمائیم.

ایثارگران ،جانبازان،آزادگان و خانواده شهدای یزدی در ادامه به بیان خصوصیات محمد رضا بابایی اشاره کرده و آورده اند :مردی که افتخار جانبازی و آزادگی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرونده کاری اش چونان نگینی درخشان خود نمایی می کند و تجربیات چندین ساله اش در سطوح مختلف مدیریتی استان و حضور در لایه های مختلف مدیریتی و اجرائی از ایشان مدیری کار آزموده و متعقل ساخته است .انسانی خدوم،‌ خوش برخورد،‌ محبوب،‌ حافظ کل قرآن کریم که مجالست و همنشینی اش با این مصحف شریف موجب اعتلای اندیشه های والای اسلامی اش گردیده است.

در پایان نامه سرگشاده خانواده شهداء جانبازان و ایثارگران یزدی آمده است :انتظار دارد با انتخاب و معرفی ایشان به عنوان استاندار یزد موجبات شادی خانواده معزز شهداء، آزادگان، جانبازان و تمامی دلدادگان به نظام مقدس و مترقی جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورید.

متن کامل نامه سرگشاده  جمع کثیری ازایثارگران،جانبازان،آزادگان و خانواده شهدای یزدی خطاب به وزیر کشورکه نسخه ای از آن در اختیار یزدفردا قرار گرفته است به شرح زیر است :

بسمه تعالی

حضور مقام محترم عالی وزارت کشور
جناب آقای دکتر رحمانی فضلی
سلام علیکم
با درود و صلوات بر محمد و آل محمد؛ اینجانبان امضا کنندگان ذیل جمعی از جانبازان ، آزادگان،  ایثارگران، فرزندان و خانواده های شهداء به عنوان قشری از جامعه ی استان یزد به حکم وظیفه و بنا به شرایط خاص مجموعه ی مدیریتی استان بر خود لازم و وظیفه دانستیم مطالبی را به عرض برسانیم:
استان یزد همیشه ی تاریخ و به ویژه از ابتدای انقلاب، نقش پررنگی در مناسبات کشور و جامعه ی ایران اسلامی داشته و هماره در بحران های سخت یاری گر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
به این لحاظ و با توجه به فرهنگ غنی مردم سخت کوش و متدین دارالعباده و دارالعلم یزد، با نگاه به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) که فرموده اند « یزد باید نمونه ای باشد برای سایر استان ها » لازم است در این برهه ی حساس برای انتخاب فردی شایسته که بتواند این استان را چونان همیشه با تعقل، تدبر و سخت کوشی مدیریت نماید، دقت نظر ویژه و همه جانبه ای صورت پذیرد.
استان یزد در زیر سایه ی مردان راستینی چون شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی، مرحوم حضرت آیت الله خاتمی و دیگر بزرگان همواره با تعقل و مبانی اسلامی و شیعی مدیریت شده و جا دارد این مهم در انتخاب استاندار دولت تدبیر و اعتدال نیز لحاظ گردد.
لذا با نگاه به جمیع موارد مذکور حمایت قاطع خود را از یادگار دفاع مقدس، مرد علم و عمل، مرد روزهای سخت دفاع و روزهای پرکار سازندگی و بالندگی بعد از آن جناب آقای دکتر محمد رضا بابایی اعلام می نمائیم.
مردی که افتخار جانبازی و آزادگی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرونده کاری اش چونان نگینی درخشان خود نمایی می کند و تجربیات چندین ساله اش در سطوح مختلف مدیریتی استان و حضور در لایه های مختلف مدیریتی و اجرائی از ایشان مدیری کار آزموده و متعقل ساخته است .
انسانی خدوم،‌ خوش برخورد،‌ محبوب،‌ حافظ کل قرآن کریم که مجالست و همنشینی اش با این مصحف شریف موجب اعتلای اندیشه های والای اسلامی اش گردیده است.
به همین روی از آن مقام محترم استدعا و انتظار دارد با انتخاب و معرفی ایشان به عنوان استاندار یزد موجبات شادی خانواده معزز شهداء، آزادگان، جانبازان و تمامی دلدادگان به نظام مقدس و مترقی جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورید.
                                                                                                                     انشاءالله
رونوشت:
-    دفتر رهبر معظم انقلاب
-    دفتر ریاست محترم جمهور
-    دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا