رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: جشن ملی عاطفه ها  فردا همزمان با سراسر کشور در استان یزد با حضور پرشور مردم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "مهدی نشاسته گر" با بیان این مطلب افزود: جشن عاطفه های امسال به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری صدا و سیما، بسیج مستضعفین و آموزش و پرورش 10 مهرماه در مدارس، 11 مهرماه پایگاه های کمیته امداد مستقر در سطح شهر، مراکز نیروی مقاومت بسیج و مساجد سراسر استان و 12 مهرماه در مصلاهای نماز جمعه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه های امسال با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» برگزار می شود، اظهار داشت: امسال نیز امدادگران کمیته امداد در پایگاه های ثابت و سیار سراسر استان منتظر حضور مردم نیکوکار و نوعدوست استان هستند.

به گفته نشاسته گر مردم خیّر و نوعدوست استان یزد در جشن عاطفه های سال 91، بیش از 14 میلیارد و 184 میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از عموم مردم شریف و خداجوی استان خواست تا با حضور بیش از پیش خود کمیته امداد را در یاری رساندن به محرومین به ویژه دانش آموزان نیازمند یاری نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا