مرحله نخست طرح توزيع دفتر دانش آموزي توسط شركت آبفا استان يزد در مراسمي با حضور  مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و مدير عامل شركت آبفا در مدرسه سهيلي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت آب وفاضلاب استان يزد : در مرحله اول طرح توزیع دفتر دانش آموزی ، 15هزار جلد دفتر به منظورارتقاء فرهنگ صرفه جویی در بین دانش آموزان  ابتدایی استان یزد توسط شرکت آب و فاضلاب استان یزد توزیع شد.

درمراسمی که در دبستان پسرانه سهیلی برگزارگرديد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با اشاره به اين موضوع که منابع آبی استان یزد بسیار محدود است وما با مشکل کم آبی جدی در استان روبرو هستیم گفت : دراین راستا و با هدف ترويج فرهنگ صرفه جویی درمصرف آب 15  هزار جلد دفتر بین دانش آموزان توزیع می شود.

علی اسلامی با اشاره به تهیه این دفاتر در 4  طرح مختلف با موضوع صرفه جویی در مصرف آب افزود: در تمام صفحات شعر هايي با موضوع صرفه جویی و اهمیت آب درج شده است.

وی بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌ جویی در بین دانش آموزان تأکید کرد و گفت:  مشاهده پیام های صرفه جویی در دفاتر موجب آشنايي بيشتردانش آموزان بااهميت آب و صرفه جويي می شود.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تصریح کرد: می توان از دوران کودکی انسان به عنوان بهترین زمان، و از مدارس نیز به عنوان بهترین مکان برای فرهنگ‌سازی مصرف درست آب استفاده کرد .

در ادامه اين مراسم محمد کاظم رحيمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به این موضوع که فرهنگ صرفه جویی باید از سنین پایین و در بین دانش آموزان  نهادینه شود گفت: طرح  مذكور اقدام بسیار ارزشمندی است كه توسط شركت آبفا صورت گرفته است .

وي  ازدانش آموزان خواست هركدام نماينده اي باشند درامرمصرف صحيح آب تا استان يزد الگو مصرف بهينه آب در سطح كشور شود .

گفتنی است در پایان این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب و مدیر آموزش و پرورش ناحیه دویزد با حضوردرکلاس های این آموزشگاه تعداد500 عدد از این دفاتر را بین دانش آموزان توزیع کردند.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا