فردي که تصاوير خصوصي دوست همسرش را در يکي از شبکه هاي اجتماعي منتشر کرده بود، شناسايي و دستگير شد .

سرهنگ "يزدان نيکنام" رئيس پليس فتا استان البرز اظهار داشت : در پي دريافت پرونده شکايت خانمي با موضوع انتشار تصاوير شخصي و خانوادگي اودر فضاي مجازي ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

سرهنگ نيکنان ادامه داد: شاکي بيان داشت که شخص ناشناسي در يکي از سايت هاي اينترنتي با ايجاد صفحه اي با عنوان نامتعارف و نمايش تصاوير شخصي و خانوادگي وي باعث هتک حيثيت او شده است .

سرهنگ نيکنام گفت : ماموران با مراجعه به صفحه مورد نظر که يکي از پربيننده ترين صفحه هاي موجود در فضاي مجازي مي باشد بلافاصله اقدامات فني و اطلاعاتي لازم را جهت شناسايي متهم انجام داده و در نهايت پس از چندين روز کار اطلاعاتي متهم در تهران شناسايي کردند .

رئيس پليس فتا استان البرز اظهار داشت : ماموران پس از هماهنگي با مقام قضايي پس از عزيمت به آدرس مورد نظر، طي يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير و به پليس فتا منتقل کردند .

اين مقام انتظامي ادامه داد: متهم در بازجويي هاي ماموران ابتدا منکر هرگونه جرمي در اين خصوص شد اما با توجه به دلايل و شواهد موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و اقرار کرد که پس از مراجعه به صفحه يکي از شبکه اجتماعي همسرم متوجه عکسهاي يکي از دوستانش شدم که در اين صفحه بارگذاري شده بود بنابراين مشتاق شدم که تصاوير را کپي کرده و در صفحه ديگري با عنوان تصاوير غير اخلاقي به نمايش بگذارم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا