کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در آستانه برگزاری جشن ملی عاطفه ها، میزبان خبرنگاران و اصحاب رسانه بود. 

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری" در این نشست خبری ضمن تقدیر از همکاری خبرنگاران با نهاد انقلابی و مردمی کمیته امداد به تشریح برنامه های این نهاد پرداخت و در ادامه عملکرد 6 ماهه را اعلام کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به رویکرد جدید این نهاد گفت: ما در حال حاضر سه رویکرد مسجد محوری، مدرسه محوری و صنف محوری را دنبال می کنیم.

اکبری اظهار داشت: امدادگران کمیته امداد در حال حاضر به دنبال ایجاد شبکه های مردمی برای افزایش مشارکت های مردمی هستند که تاکنون در این امر موفق بوده ایم.

وی به راه اندازی مراکز نیکوکاری محله اشاره و تصریح کرد: این مراکز با هدف ساماندهی شبکه های حمایتی و مردمی و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلی و در راستای اجرای طرح مسجد محوری راه اندازی شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: هم اکنون مراکز نیکوکاری محله در 4 شهرستان یزد، مهریز، تفت و ابرکوه راه اندازی شده که قرار است این مراکز گسترش یابد.

محمد اکبری همچنین به برگزاری جشن عاطفه ها اشاره کرد و گفت: این جشن با همکاری صدا و سیما، بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی در روزهای 10، 11 و 12 مهرماه در مدارس، مساجد، پایگاه های سطح شهر و مصلاهای نماز جمعه برگزار خواهد شد.

در ادامه صحبت خود با خبرنگاران عملکرد شش ماهه حوزه های مختلف این اداره کل از جمله حمایت و سلامت خانواده، خودکفایی و اشتغال، فرهنگی، مسکن، توسعه مشارکت های مردمی را بیان کرد.

در پایان این نشست صمیمی و دوستانه خبرنگاران ضمن قدردانی از تلاش های امدادگران کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان، سوالاتی مطرح کردند که توسط مدیرکل به آنها پاسخ داده شد. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا