مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در شش ماهه نخست سال 92، بیش از 52 درصد از مددجویان تحت حمایت این نهاد از خدمات فرهنگی بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری" با بیان این مطلب افزود: یکی از اهداف کمیته امداد ارتقای سطح تحصیلی و فرهنگی مددجویان این نهاد است که در همین راستا در طول سال برنامه های آموزشی، تحصیلی، مشاوره‌ای و فرهنگی زیادی به ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 4 هزار و 500 دانش آموز و یک هزار و 800 دانشجو و طلبه از خدمات این نهاد بهره مندند، اظهار داشت: انجام مشاوره‌های فرهنگی به منظور ارتقای سطح تحصیلی و جلوگیری از ترک تجصیل دانشجو، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری اردوهای تفریحی در راستای تجدید روحیه و ایجاد نشاط و شادابی در بین دانشجویان و همچنین برگزاری مسابقات مختلف از اقدامات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت است.

اکبری تصرح کرد: در تابستان امسال بیش از 800 دانش آموز از استان های یزد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، فارس، کرمان و هرمزگان از برنامه های اوقات فراغت کمیته امداد در اردوگاه کشوری امام علی (ع) بنادک سادات بهره مند شدند.

به گفته وی بهره مندی 2 هزار و 600 مددجو از فعالیت های اردویی و 2 هزار و 300 مددجو از فعالیت های کانون های فرهنگی و تربیتی، ارائه خدمات آموزشی به یک هزار و 300 نفر از نوعروسان و بزرگسالان  و ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به 3 هزار مددجو از جمله فعالیت های فرهنگی کمیته امداد استان یزد در 6 ماهه نخست سال جاری بوده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا