يزدفردا "جلسه شوراي اداري شهرستان يزد به رياست محمد رضا فلاح زاده استاندار يزد و با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداري يزد تشكيل شد.
در اين جلسه استاندار يزد با گرامي داشت هفته دفاع مقدس گفت ما مديون شهدا هستيم و عزتي كه داريم از آنهاست. وي انجام عمل صالح را در راستاي راه شهداي والامقام دانست . استاندار يزد تقويت شهرك هاي صنعتي و ... بنگاهها را از جمله سياست هاي دولت نهم ذكركرد و افزود: شهرك صنعتي يزد يكي از شهرك هاي بزرگ كشور است .

محمد رضا فلاح زاده پيشرفت 30 درصدي طرح هاي مربوط به بنگاه هاي كوچك اقتصادي زودبازده را ناكافي خواند و گفت : بايد تلاش كنيم اين ميزان به 70 درصد افزايش يابد . وي مشكل اساسي استان را كمبود آب عنوان كرد و خواستار تخصيص اعتبار و اجراي خط دوم انتقال آب به يزد شد. وي همچنين لزوم ترويج فرهنگ صرفه جوئي در مصرف آب را مورد تاكيد قرار داد و افزود: بايد با كمترين ميزان آب، كوير را به فضاي سبز تبديل كنيم . استاندار يزد با اشاره به موفقت هاي علمي استان و كسب رتبه اول كنكور سراسري براي چهاردهمين سال متوالي توسط دانش آموزان يزدي گفت : بايد به جوانان ميدان دهيم و تجربيات خود را به آنان منتقل كنيم. وي گفت : بيش از 50 درصد جمعيت استان در شهرستان يزد ساكن هستند و سير مهاجرات به مركز استان و حاشيه نشيني از جملع معضلات اين شهر است استاندار يزد خواستار تفكيك ادارات

شهرستان از استان شد و گفت بيشترين ارباب رجوع استانداري مربوط به يزد است و بايد فرمانداري اين شهرستان به امور آنها رسيدگي كند .

فلاح زاده ترمينال جديد مسافربري يزد را محلي مناسب براي ارائه خدمات بهتر به مسافرين خواند و ضمن دعوت از مردم براي استفاده از اين ترمينال بر فراهم كردن زمينه خدمات جابه جايي شهروندان توسط شهرداري و شوراي شهر يزد تاكيدكرد . وي گفت : براي رفع مشكلات و عمران و آباداني بيشتر شهر قرار است بودجه شهرداري يزد را 15 تا 20 درصد افزايش دهيم.

در اين جلسه ائمه جمعه زارچ و بخش مركزي خواستار رفع مشكلاتي چون آب آشاميدني – گازرساني – واگذاري زمين به جوانان – برخورد با زمين خواران و بهسازي جاده ها در اين دو بخش شدند . در پايان جلسه چند تن از مديران دستگاههاي اجرايي استان و شهرستان از عملكرد حوزه كاري خود گزارش دادند .

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا