مجموعه بی نظیر مجتمع گندله سازی اردکان بر تارک صنعت فولاد کشور می درخشد / احداث مجتمع فرهنگی،رفاهی و درمانی هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد / دکتر روحانی رویکرد مثبتی رئیس جمهور آمریکا را هوشمندانه پاسخ گفت / تغییر تصویر ایران در افکار عمومی، دستاورد مهم رئیس جمهور در سفر به سازمان ملل بود /  مسئولان شعار " نرمش قهرمانانه" را با رعایت سه اصل عزت،حکمت و مصلحت در عرصه عمل جاری سازد/ آمریکا و اروپا با درک واقعیت انقلاب اسلامی و نقش برجسته ایران در تحولات منطقه ای و بین المللی، به تحریم های ظالمانه پایان دهد

نماینده مردم اردکان در جشن پاسداشت و قدردانی از زحمات پرسنل کارخانه گندله سازی اردکان که در این مجموعه برگزار گردید با گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان اخیر تصادف اتوبان قم-تهران که به گفته وی جزو تلخ ترین حوادث چند سال اخیر برای اردکانی هاست گفت: لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خویش را از مجموعه مدیران سخت کوش و توانمند مجموعه های معدنی و صنعتی شرکت چادرملو و سایت اردکان و همت والای مهندسین و کارگران عزیزی که موجب شدند تا این پروژه ها یکی پس از دیگری به مرحله اجرا درآید و ان شاا.. طرح های نیمه تمام نیز در آینده نزدیک به بهره برداری برسد اعلام دارم.

"محمدرضا تابش" دستیابی کارخانه گندله سازی اردکان به تولید 4/3 میلیون تن گندله در سال 91 که فراتر از ظرفیت اسمی کارخانه بود را مرهون برنامه ریزی خوب و سنجیده مدیران و همت و تعامل کارگران زحمتکش و نجیب آن دانست و گفت: در شش ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه، تولید این واحد صنعتی 20 درصد افزایش یافته و علیرغم تحریم ها و محدودیت ها و تاثیر آن بر بخش صنعت و معدن ،دستیابی به تولید 4 میلیون تن گندله در سال با این همت و ظرفیت، دور از دسترس نیست.

وی با ابراز رضایت از روند احداث نیروگاه 500 مگاواتی و مجتمع فولاد چادرملو و تولید در کارخانجات فولاد غدیر و ارفع،اظهار امیدواری کرد با ایجاد واحد های نورد،حلقه تولید فولاد در اردکان تکمیل و این مجموعه بی نظیر بر تارک صنعت فولاد کشور بدرخشد.

منتخب مردم اردکان در خانه ملت همچنین خواستار برگزاری چنین مراسمی در سایر واحدهای فولادی مجتمع گندله سازی و تشویق پرسنل و زحمت کشان همه بخشهای این مجموعه ها اعم از مدیران،کارکنان،مهندسین و کارگران شد.

"تابش" در بخشی از سخنانش به ذکر برخی تذکرات و انتظارات خود از مدیران این مجتمع پرداخت و اظهار داشت: اهتمام و رسیدگی بیشتر به وضعیت کارگران،حقوق،پاداش،حق بهره وری،پیگیری شمولیت کارگران در زمره مشاغل سخت و زیان آور و جذب و استخدام با اولویت نیروهای بومی و براساس اصل شایسته سالاری از جمله این موارد عنوان کرد و گفت: گاهی جلوه ها و مواردی را شاهد هستیم که تداعی کننده سلیقه گرایی و فرد محوری است که کارگران را آزرده می سازد و باید ضابطه گرایی و شایسته سالاری و احترام به حقوق کارگران سرلوحه اقدامات همه مدیران باشد.

وی تشکیل تعاونی های مصرف و حمایت های جانبی از کارگران خصوصا در شرایط اقتصادی فعلی را حائز اهمیت برشمرد و تاکید نمود:احداث مجتمع فرهنگی،ورزشی و درمانی برای استفاده پرسنل و خانواده های آنان در نقطه مناسبی از شهر  الزامی ست و انتظار دارم با همکاری مسئولان مربوطه در شهرستان، این مهم هر چه سریعتر اجرایی گردد.

"محمدرضا تابش" با اشاره به گوشه ای از سخن دکتر شریعتی که معتقد است "حرفهایی هست برای گفتن و حرفهایی هست برای نگفتن و سرمایه ماورائی هر کسی به اندازه حرفهایی است که برای نگفتن دارد" افزود:پس به حکم ادب و تعامل صحبت کوتاه می کنم اما انتظارم این است مدیران ، متعهدتر نسبت به زیرمجموعه و نیازهای آنها عمل کنند، همچنین اقداماتی که در عرصه های خدماتی و فرهنگی ضروری است تا توسعه متوازن و پایدار در شهرستان رقم بخورد توجه داشته باشد.

نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنانش گفت:در سایه همت والای مردم ،دولتی مستقر شد که کمر همت برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها بخصوص در بخش اقتصادی و معیشتی بسته است .

"تابش" با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: در این سخنان نه شیفتگی برای برقراری روابط با آمریکا وجود داشت و نه تنفری را بازتاب داد.

وی افزود: دکتر روحانی رویکرد مثبتی که رئیس جمهور آمریکا در سخنانش داشت را هوشمندانه پاسخ گفت و زبان تهدید برخی سیاستمداران آمریکایی که می گویند گزینه جنگ روی میز است را با موضعی دیپلماتیک جواب داد که انتظار شنیدن صدای واحدی از واشنگتن را داریم.

نماینده مردم اردکان سخنرانی اوباما و اذعان به نقش محوری ایران در تحولات منطقه و فتوای مقام معظم رهبری در خصوص منع استفاده از سلاح اتمی، همچنین بیان اینکه "ما بدنبال تغییر نظام سیاسی و تغییر رژیم در ایران نیستیم" را یکی از مثبت ترین سخنرانی های چندین سال اخیر روسای جمهور آمریکا در قبال ایران عنوان نمود و گفت:اعلام آمادگی طرفین برای تعامل ، وجه مثبت سخنرانی دو رئیس جمهور بود که باید از عرصه دیپلماسی عمومی به ساحت دیپلماسی رسمی انتقال یابد.

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم، دستاورد سفر رئیس جمهور به مقر سازمان ملل را تغییر تصویر ایران در افکار عمومی ذکر کردو آنرا بسیار حائز اهمیت برشمرد گفت: در تداوم مذاکرات صورت گرفته و اقدامات انجام شده در سفر نیویورک، ان شاا.. مسئولان ما شعار " نرمش قهرمانانه" را با رعایت سه اصل عزت،حکمت و مصلحت در عرصه عمل جاری سازد و دنیا خصوصا آمریکا و اروپا این موقعیت را مغتنم بداند و با درک واقعیت انقلاب اسلامی و نقش برجسته ایران در تحولات منطقه ای و بین المللی، به تحریم های ظالمانه پایان دهد و بدانند ایران با ثبات و مقتدر می تواند زمینه ساز آرامش و امنیت در منطقه باشد.

در این مراسم از طرف نماینده مردم اردکان 6 کمک هزینه سفر عمره و 12 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به قید قرعه به شاغلین در کارخانه گندله سازی اردکان اهدا شد و فرزندان ممتاز مجموعه کارکنان این مجموعه مورد تشویق قرار گرفتند.

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا