به گزارش خبرنگاریزد فردا در طبس در نشستی با حضور روسا و فعالان ستاد دکتر روحانی  بیانیه زیر بصورت مشترک  صادر گردید که نسخه ای از آن در اختیار این رسانه قرار گرفت.

 ما اعضاء ی ستاد دکتر روحانی در شهرهای فوق الذکر ضمن مخالفت با این حرکت نماینده محترم تاکید می نماییم که برای نمایندگی عالی دولت در استان باید روی شخصی تصمیم گیری شود که علاوه بر گذشته ای درخشان پایبندی خود رابه مسیر اصلاحی جامعه در طول سالیان گذشته را به اثبات رسانده باشد دارای تدبیر و تجربیه ارزشمندی در امور استانی داشته هماهنگ و همسو با دولت تدبیر و امید و شعارهای آن باشد.

بسمه تعالی

بیانیه مشترک ستادهای انتخاباتی ، فعالان  و مشاوران دولت تدبیر و امید در حوزه انتخابیه شهرستان های طبس ، فردوس ، بشروئیه ، سرایان

انتخابات 24 خرداد پیام های بسیاری در بر داشت که مهمترین آن پشت کردن به خود محوری ، جهالت ، لجاجت و بی توجهی به باورهای دینی و اصالت های این سرزمین بود.

سرزمینی که سرشار از گذشته ای درخشان و منابع انسانی غنی و موقعیتی ارزشمند جغرافیایی است .

مردم ، شایسته ی احترام و اعتبار در سطح جهان هستند و استحقاق داشتن زندگی با کرامت را دارا می باشند و این حق مردم است که امور آنها به دست افراد با کفایت ، مجرب ، مورد احترام و دارای مقبولیت اجتماعی اداره شود.

افرادی که دین خود را به دنیای دیگران نفروشند و تحت تاثیر روابط حزبی و خویشاوندی برگزیده نشده باشند.

در روزهای اخیر خبری در رسانه ها منتشر شد که موجب نگرانی مردم شده است و آن حرکت نماینده مردم این حوزه انتخابیه ، جناب آقای عبدا... زاده در معرفی استاندار است .

گویا این جناب پیام 24 خرداد را درک نکرده اند و همچنان بر روش گذشته خویش پای می فشارند. ما اعضاء ی ستاد دکتر روحانی در شهرهای فوق الذکر ضمن مخالفت با این حرکت نماینده محترم تاکید می نماییم که برای نمایندگی عالی دولت در استان باید روی شخصی تصمیم گیری شود که علاوه بر گذشته ای درخشان پایبندی خود رابه مسیر اصلاحی جامعه در طول سالیان گذشته را به اثبات رسانده باشد دارای تدبیر و تجربیه ارزشمندی در امور استانی داشته هماهنگ و همسو با دولت تدبیر و امید و شعارهای آن باشد.

فعالان و مشاوران ستادهای انتخاباتی دولت تدبیر و امید در شهرستان های طبس ، فردوس ، بشروئیه ، سرایان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا