صادقي خبرنگار یزدفردا :رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت: 322 نفر از قران آموزان شهرستان مهریز جهت شرکت در ازمون سراسری قران کریم که در 19 مهرماه از سوی معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود ثبت نام کرده اند.

سیدرضا آقایی رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مهريز گفت: ۳۲۲ نفر از قران آموزان شهرستان مهریز جهت شرکت در ازمون سراسری قران کریم که در ۱۹ مهرماه از سوی معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه این افراد در رشته های حفظ ،ترجمه و مفاهیم قران کریم و همچنین تفسیر به رقابت می پردازند افزود: شرکت کنندگان در این ازمون از ۴ موسسه قرانی روضه الشهداء، کوثر، صاحب العصر و جامعه القران کریم شهرستان مهریز هستند  که در طول سال با حضور در دوره های اموزشی  قران کریم اموزشهای لازم را کسب کرده اند.
گفتنی است این دوره از مسابقات قران در شهرستان مهریز با استقبال گسترده تر و چشمگیرتری  نسبت به دوره های قبل مواجهه شده است.
نمره قبولی در این ازمون کسب ۶۰ از ۱۰۰ نمره می باشد که قران آموزان پس از کسب نمره قبولی گواهینامه مربوطه را از معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت خواهند کرد.
دوازدهمین دوره آزمون سراسری قران کریم  در ۱۹ مهرماه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز برگزار خواهد شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا