معاون سياسي امنيتي استانداري يزد بر تشكيل هر چه سريع تر كميته هاي نظارتي كارگروه سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي در استان تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد معاون سياسي امنيتي استانداري يزد در جلسه كارگروه سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي وظيفه اصلي اين كارگروه را انجام سياست گذاري صحيح و كارهاي نظارتي عنوان و خاطر نشان كرد : بايدكميته هاي نظارتي زير مجموعه اين كارگروه هرچه سريعتر تشكيل شود و با انجام سير آسيب شناسي اجتماعي محورهاي اصلي اتحاد ملي و انسجام اسلامي در جوامع مورد بررسي قراربگيرد .

رئيس كارگروه سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي استان مشخص شدن يك محور كليدي و راهبردي براي اين كارگروه را بسيار حائز اهميت برشمرد و افزود : اعضاي كارگروه سعي كنند با بهره گيري از ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود در شوراي فرهنگ عمومي با جديت بيشتر مصوبات اين كارگروه را اجرايي كنند و سير رسيدن به اين مصوبات و چگونگي آن كاملا براي اذهان عمومي تشريح شود .

عبدالرسول دوران فرهنگ سازي در جامعه رااز جمله وظايف ذاتي كارگروه سالاتحاد ملي و انسجام اسلامي دانست و اضافه كرد : برخوردهاي ايجابي در قانون به طور كامل وصريح پيش بيني شده است واين كارگروه موظف است به ابعاد فرهنگي و جنبه هاي اجتماعي سال اتحاد ملي و اسنجام اسلامي بپردازد . وي خواستار تهيه يك بولتن از فعاليت هاي انجام شده كارگروه سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي تاكنون شد تا در اختيار اعضاي كارگروه – استانداري – شوراي فرهنگي عمومي استان و ساير نهادهاي مربوط قرار گيرد .

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا