مدیر کل آموزش و پرورش استان در این نشست گفت:ترکیب سنی شاغل در آموزش و پرورش استان یزد سالهای پرخطری را از جهت کمبود نیروی انسانی پشت سرگذاشت
محمدکاظم رحیمی نژاد با اشاره به اجرای سند تحول بنیادین اظهار داشت:این سند با امکانات موجودو با مشکلاتی که وجود داشت اجرا شد این در حالی بود که اجرای این سند به زمان 20ساله نیاز داشت.
وی با اشاره به مشکلات موجود در آموزش و پرورش بیان کرد شرایط تحریم سبب شد تا دست دولت در بسیاری از امور بویژه امور مالی بسته شود و همین امر سبب بروز مشکلاتی در آموزش و پرورش شد اما همراهی کارکنان آموزش و پرورش سبب شد تا با وجود همه محدودیت ها شاهد نتایج خوبی باشیم.
رحیمی نژاد تصریح کرد:مشکل فضاهای آموزشی تاحد زیادی رفع شده اما مشکلاتی نظیر کمبود اعتبار، فضا و نیرو از ابتدای تاسیس آموزش و پرورش در سال 1258وجود داشته است،زیرا هرچه دایره آموزش و پرورش گسترده تر می شود مشکلات آن نیز به همان اندازه بزرگتر می شود.
وی تاکید کرد آنچه مشخص است در چنین شرایطی باید سرعت و پیشرفت امور و رفع مشکلات در آموزش و پرورش را افزایش دهیم.
در ادامه فلاحتی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو یزد حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان را در این نشست به فال نیک گرفت و افزود:امیدواریم این امر موجب تقویت همکاری های بین نواحی و اداره کل استان باشد و برخی محدودیت های موجود دراداره ناحیه دو که نیازمند همکاری و همراهی با اداره کل می باشد رفع شود.
در پایان این نشست معاونین آموزش و پرورش ناحیه دو یزد گزارشاتی را در مورد کمبود نیروی آموزشی و حق الزحمه های معوقه ارائه کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا