این نشست با توجه به مشکلات ورودی شهر و درخواست های مردمی و جلسه مشترک شورای دور چهارم و سرپرست جدید شهرداری، با دعوت قبلی سرپرست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تفت، این نشست با توجه به مشکلات ورودی شهر و درخواست های مردمی و جلسه مشترک شورای دور چهارم و سرپرست جدید شهرداری، با دعوت قبلی سرپرست برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که صبح پنجشنبه با حضور مدیریت توسعه راههای اداره کل مسکن و شهرسازی و معاون فرماندار در دفتر شهردار برگزار شد، سرپرست شهرداری به مشکلات شهر تفت در روزهای تعطیل اشاره کرد که حاصل نواقص کمربندی می باشد. وی عمق این مشکل را ترافیک شدیدی عنوان کرد که یک شهروند در روزهای تعطیل باید برای عبور از عرض خیابان مدت زیادی را صرف کند و در آخر بدون ایمنی از مسیر عبور کند.

وی گفت: این کمربندی باید ورودی و خروجی مناسبی برای شهر داشته باشد که متأسفانه تاکنون تأمین نشده است.

صادقی افزود: ما پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد و هر کاری از دست شهرداری برآید حتماً اقدام خواهد شد.

دهقانی معاون فرماندار، نیز به طراحی میدانی همراه با روگذر و زیرگذر در ورودی تفت از سمت شیراز در سالهای گذشته اشاره کرد که تأیید هم شده است، لکن اقدامات و اعتبارات اداره کل راه و شهرسازی را می طلبد.

صادقیان، مدیر توسعه راههای اداره کل مسکن و شهرسازی استان نیز این مسیر را مهمتر از دیگر مسیر ها خواند که نیاز به پیگیری مجدانه شورا و شهرداری دارد. به اعتقاد وی و اعضای شورای شهر، بهترین راه مشارکتی کردن این پروژه است تا انشاء الله هر چه زودتر اجرایی گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا