یزدفردا :در پی انعکاس نامه سرگشاده جمعی از فعالین دانشگاه یزد مبنی بر وجود مشکلاتی در دانشگاه یزد و درخواست تغییر ریاست این دانشگاه  بر آن شدیم تا در گفتگویی با ریاست دانشگاه پاسخ های احتمالی ایشان پیرامون مطالب طرح شده را جویا شویم که حاصل این گفتگو را در ادامه می خوانید:

دکتر میبدی رییس دانشگاه یزد در ابتدای گفتگو ضمن تشکر از انعکاس نقد و گلایه های دانشگاهیان اظهار داشت :ما همیشه از انتقادات طرح شده توسط رسانه ها استقبال نموده ایم و بر این اعتقادیم که رسانه ها به عنوان چشم بیدار جامعه و ناظر مردمی باید تمام نواقص  را در کنار فعالیت های صورت  گرفته  انعکاس دهند .

وی افزود:رسانه ها با انعکاس نواقص به مدیران کمک خواهند کرد تا مشکلات  رابهتر ببینند و در صدد رفع ان تلاش کنند و با انعکاس اقدامات صورت گرفته ضمن ایجاد دلگرمی در بین مجریان باعث بالا رفتن روحیه نشاط  و امید در جامعه می شوند .

دکتر میبدی به رابطه خود با همکاران و دانشجویان اشاره نمود و افزود:هیچ زمان رابطه رییسی  و مرئوسی در دانشگاه حاکم نبوده و بیشتر سعی شده رابطه ها بر اساس محبت و احترام متقابل ایجاد شود وهیچ حائلی بین مدیریت دانشگاه با مجموعه وجود نداشته است .

وی به پاسخگویی خود به تمام تماس های دانشجویان و همکاران اشاره نمود و افزود:هیچ تماس موبایلی را بی پاسخ نگذاشته و شماره مدیر دانشگاه در اختیار همه همکاران و دانشجویان قرار داشته به گونه ای که اگر دانشجویی مشکل داشته به صورت مستقیم ارتباط برقرار نموده و مشکل وی حل شده است .

دوبرابر شدن ظرفیت دانشگاه یزد

میبدی در رابطه با افزایش پذیرش دانشگاه اظهار داشت :در زمان تحویل 7هزار دانشجو در دانشگاه یزد تحصیل می کردند که در حال حاضر بیش از 14 هزار دانشجو در دانشگاه یزد پذیرش شده اند .وی افزود:افزایش ظرفیت دانشگاه خود خدمت بزرگی به هم استانی ها بوده است ،به گونه ای که در حال حاضر بیشتر دانشجویان استان یزد در یزد مشغول به تحصیل بوده و در کنار خانواده می توانند تحصیلات تکمیلی خود را به پایان  برسانند .

 وضعیت خوابگاه دانشجویان

 رییس دانشگاه یزد در رابطه با خوابگاه دانشجویان اظهار داشت :در بدو حضور علی رغم تلاش های صورت گرفته وضعیت خوابگاه های دانشجویی  مطلوب نبود  که با تلاش همکاران دانشگاه توانستیم بسیاری از مشکلات موجود را برطرف نموده و علی رغم دوبرابر شدن ظرفیت دانشگاه به تمام متقاضیان ، خوابگاه اختصاص داده شده و متقاضی در نوبت خوابگاه نداریم .

دکتر میبدی خاطر نشان کرد:در زمان تحویل به دانشجویان دانشگاه شبانه خوابگاه اختصاص داده نمی شد که در حال حاضر تمام دانشجویان دانشگاه شبانه که متقاضی خوابگاه بوده اند  در خوابگاه های دانشگاه مستقر و خدمات دریافت می کنند .

تغییر کاربری های دانشگاه از افتخارات دانشگاه است

 رییس دانشگاه یزد با اشاره به انتقاد صورت گرفته پیرامون تغییر کاربری های  دانشگاه اظهار داشت :تغییر کاربری ها از افتخارات دانشگاه یزد در چند سال اخیر است .

وی افزود :تمام تغییرات صورت گرفته براساس  نیاز های دانشگاه صورت گرفته و هیچ تغییر کاربری بدون مصوبه هیئت امناء دانشگاه انجام نشده است و اینکه دوستان آن را خودسرانه می دانند  ،کم لطفی بیش نیست!

وی به تغییر کاربری کتابخانه مرکزی  اشاره نمود و افزود "کتابخانه مرکزی دانشگاه وسط خوابگاه پسران دانشگاه بود و با توجه به شرایط خوابگاهی  عبور تمام دانشجویان دختر و پسر از کنار خوابگاه پسران پسندیده نبود  و با تغییر کاربری صورت گرفته شرایط بهتری برای دانشجویان فراهم شد .

وی خاطر نشان کرد :قابل استفاده نمودن فضا های بلا استفاده اگر جرم است  قطعا میبدی مجرم خواهد بود ،اینکه فضایی که تنها به عنوان محلی برای  ایستادن استفاده می شد را ما تبدیل به یک سایت کامپوتری نمودیم ودانشجویان در زمان استراحت می توانند از خدمات کامپیوتری دانشگاه هم استفاده نمایند اگر کار ناپسندی است ،قبول داریم که اشتباه کرده ایم ! اگر برای تک تک تصمیمات دلیل قانع کننده ای وجود نداشت هیئت امناء دانشگاه با آنها موافقت نمی کرد .

رییس دانشگاه یزد در ادامه افزود "طی هشت سال گذشته هیچ پنج شنبه و جمعه ای را بیرون از دانشگاه سپری نکرده ام و علی رغم قانونی بودن دریافت حق مدیریت شبانه از ابتدای حضورم آن را قطع نموده و هیچ مبلغی را بابت حق مدیریت شبانه از دانشگاه دریافت نکرده ام .

وی خاطر نشان کرد:خدا را شاکرم که فرصت خدمت به هم استانی را برایم مهیا شد  و با گذشتن از قرار داد 400 میلیونی جهاد دانشگاهی از آزمایشی که خدا سر راهم گذاشته بود پیروز دار آمدم .

 حیف و میل ها

دکتر میبدی در ادامه به حیف و میل اموال مورد اشاره در نامه سرگشاده اشاره نمود و افزود:در سال 84 بیش از 180 میلیون بابت حق الجلسه  و حق التدریس پرداخت می شد که با توجه به افزایش حقوق ها در حال حاضر مبلغ قابل توجه ای بود که حال حاضر ادعا می کنیم که ریالی بابت حق الجلسه در ساعات اداری پرداخت نمی شود و پرداخت حق الجلسه به طور محدود برای فقط برخی جلسات در ساعات غیراداری میباشد  .

 وی در مورد مسدود شدن حساب دانشگاه نیز اظهار داشت :اینکه حساب دانشگاه مسدود شده باشد درست نیست و هیچ زمانی حساب دانشگاه یزد مسدود نبوده و   تنها براساس دعاوی مطرح شده توسط بعضی از پیمانکاران  مشکلاتی ایجاد شده بود که مرتفع گردید .

وی افزود" در تمام دعاوی مطرح شده حق با دانشگاه بوده و در هیچ مرجعی دانشگاه محکوم نشده است و با اتکا به قانون  امور اداره شده است .

 انجمن های علمی دانشگاه

دکتر میبدی در رابطه با بودجه های انجمن های علمی دانشگاه اظهار داشت :با توجه به دوبرابر شدن ظرفیت دانشگاه و محدودیت بودجه دانشگاه و همچنین افزایش انجمن های علمی سعی شده که به تمام انجمن ها نگاه حمایتی بشود و البته  قبول داریم که دانشگاه نتوانسته تمام مطالبات انجمن ها را محقق کند ولی در حد توان و بودجه دانشگاه به تمام انجمن ها توجه شده است .

وی تاکید کرد :ما هم اعتقاد داریم که باید تمام مطالبات پاسخ داده شود ولی اینکه باید براساس بودجه تعریف شده و قانونی دانشگاه عمل کنیم خود جای تامل دارد ولازم الاجراست و بر این اساس  و اعتقاد به اینکه باید به تمام انجمن ها توجه شود ، با طرح های ارائه شده توسط انجمن ها براساس اعتبارات موافقت شده است و شاید بعضی از انجمن ها چند طرح را همزمان ارائه داده اند و دانشگاه با یک طرح موافق کرده باشد و این رابطه مستقیم با بودجه و اعتبارات داشته نه سلیقه مدیر دانشگاه .

تسویه حساب جناحی

رییس دانشگاه یزد پیرامون مسئله تسویه حساب جناحی مدیران دانشگاه گفت:متاسفانه دوستان طرح کننده موضوع  فراموش کار هم شده اند و کافی است به حوادث 8سال گذشته رجوعی داشته باشند  و قطعا اعتراف خواهند کرد که مدیریت دانشگاه یزد در تمام شرایط سعی کرده است نگاهی خانوادگی به دانشگاه داشته باشد و هرگز در صدد حذف هیچ گرایشی نبوده ایم و در فتنه 88 کمترین مشکلات برای دانشجویان دانشگاه یزد اتفاق افتاد و که با رایزنی های مستمر با شورای تامین استان و همراهی استاندار محترم و همکاران دیگر، کوچکترین مشکل دانشجویان رصد شده و با پیگیری های انجام  مشکلات حل شد  و در پیگیری امور دانشجویان هیچ نگاهی به گرایش سیاسی آنها نشد .

 نگاه امنیتی در دانشگاه یزد

دکتر میبدی رییس دانشگاه یزد با رد این ادعا اظهار داشت :با توجه به اتفاقات سیاسی که طی هشت سال گذشته در کشور به وقوع پیوست کمترین  احکام  در کمیته انضباطی صادر شده است  که البته بیشتر آنها غیر سیاسی بوده اند و مسائلی به جز سیاست مرتبط بوده اند .

وی افزود :اینکه دانشگاهیانی که در محاکم قضایی محکوم شده اند  و در کمیته انضباطی دانشگاه با آنها برخورد صورت گرفته ،اجرای قانون بوده است و ارتباطی به سلیقه رییس دانشگاه ندارد و طبق قانون دانشگاه موظف به برخورد است و در صورت عدم برخورد ما باید پاسخگو باشیم .

دکتر میبدی خاطر نشان کرد :در دانشگاه فردی را داریم که بارها وبا روش های مختلف سعی نموده که در کمیته انضباطی محکوم شود و پرونده ای برای خود درست کند که تا کنون موفق نشده است و نگاه ما بیشتر نگاه امر به معروفی بوده تا برخورد امنیتی .وی پرونده های مطرح شده در کمیته انضباطی را  در سه رابطه  دانست و افزود:پرونده های مطرح شده در کمیته انضباطی  در موضوع های آموزشی ،اخلاقی،سیاسی  است .وی آراء صادر در 8سال گذشته را کمتر از دوران مشابه  قبل از آن اعلام نمود و افزود:در کمیته انضباطی  بیشتر سعی شده  با افراد به بهترین وجه برخورد و کمترین تبعات برای افراد ایجاد شود .

 تعطیلی تشکل ها ی دانشجویی

 دکتر میبدی در رابطه با این ادعا که تشکل ها تعطیل شده اند نیز گفت:در زمان حضورمان در این سمت :3تشکل فعال در دانشگاه وجود داشت  و سعی شده است که  به تمام درخواست های ارائه شده پاسخ داده شده و اگر مشکلی هم داشته اند بیشتر سعی شده با تذکر حل شود و هیچ تشکلی تعطیل نشده است .

 برخورد با دانشجویان

 میبدی در رابطه با ادعای برخورد با دانشجویان اظهار داشت :  نه تنها در دانشگاه با دانشجویان برخورد نشده است بلکه در صورت برخورد بیرون از دانشگاه نیز به حمایت از دانشجویان پرداخته ایم و دوستان کافی است یک  مورد از برخورد های صورت گرفته را اعلام نمایند .

تعطیلی فله ای نشریات

 رییس دانشگاه یزد در رابطه با ادعای تعطیلی فله ای نشریات گفت "براساس قانون وظیفه نظارت برمطبوعات به عهده هیئت منصفه است  و رییس دانشگاه در اینگونه  موارد نقشی ندارد و اگر با دقت به احکام صادره نگاه شود ،متوجه این موضوع خواهیم شد که در تمام موارد شاکی حقیقی وجود داشته و در کمتر موردی رییس دانشگاه نقش داشته است و شکایات هم براساس محتوای نشریات بوده است  و در این بین از گرایش های مختلف هم دیده می شود.

 بسته های پستی تهدید آمیز

 دکتر میبدی در رابطه با بسته های پستی تهدید آمیز گفت:آنگونه که بررسی کردیم منظور آقایان نشریات منتشره خود دوستان بوده که به آدرس منزلشان ارسال شده است که این هم مشخص نیست توسط چه کسی صورت گرفته است وحال در نشریات چه بوده که برای خانواده منتشر کننده تهدید به حساب می آید هم جای سئوال  دارد!

 ارتباط چهره به چهره با دانشجویان

 دکتر میبدی در ادامه به رابطه خود با دانشجویان پرداخته و اظهار داشت :در حد وظیفه ای که برعهده اینجانب گذاشته شده است  سعی کرده ایم با دانشجویان به صورت چهره به چهره گفتگو کنیم از مسائل روز گرفته تا مسائل مرتبط با دانشگاه ، فکر می کنم کمتر دانشجویی است که نتوانسته باشد حرف خود را به ما منتقل کند .

 کمیسیون های خاص

رییس دانشگاه یزد گفت:اگر به تک تک احکام کمیسیون های خاص دانشگاه نگاه کنیم  درخواهیم یافت که در تمام موارد به دانشجویان کمک شده است که مشکلاتشان را حل کنند .

 نقل و انتقالات

دانشگاه یزد این افتخار را دارد که در مقایسه با سایر دانشگاه ها ،دانشگاه یزد بیشترین موافقت را با انتقال دانشجویان داشته  و در کشور اول هستیم .

 هیئت ممیزی دانشگاه

میبدی گفت"متاسفانه در مطالب منتشره به همکاران فرهیخته ما در هیئت ممیزی کم لطفی شده است و ای کاش دوستان قدری تحقیق می کردند و به خاطر میبدی به دیگران حمله می کردند . وی افزود:هیئت ممیزی از افراد شاخصی تشکیل شده که براساس قوانین وآیین نامه ها  موارد را بررسی می نمایند و شان هیئت فراتر از مواردی که دوستان  منتسب نموده اند .

 تفکیک جنسیتی در دانشگاه یزد

 رییس دانشگاه یزد در رابطه با تفکیک جنسیتی در دانشگاه یزد گفت:براساس قانون شورای عالی انقلاب فرهنگی  دانشگاه ها باید تلاش نمایند  که خواهران با خیالی آسوده به تحصیل بپردازند و دانشگاه یزد نیز در همین راستا مهندسی فرهنگی را در برنامه خود جای داده و در مواردی که امکان داشته فضای آرام و در خور شان  خواهران را  فراهم نموده و درمواردی هم که راهکار مناسبی نبوده سعی در بهبود وضعیت کرده ایم .

 وی افزود:در مواردی که اختلاط  کمتری بوده رضایت بیشتری بوجود آمده و وضعیت تحصیلی دانشجویان هم رشد داشته است .

 وی در همین رابطه افزود :ما دو سرویس برای جابجایی دانشجویان داشتیم که در یک مسیر تردد می کردند و دو مسیر ایجاد نموده و برای خوابگاه پسران و دختران  سرویس مجزا گذاشته شده است .

وی افزود"ما در دانشگاه دیوار نکشیده و اعتقادی هم به دیوار کشیدن نداریم  ولی ایجاد استراحت گاه مجزا برای دانشجویان و افزودن امکانات رفاهی به استراحت گاه ها را خدمت به دانشجو می دانیم .

 گفتنی است :همزمان با مصاحبه با رییس دانشگاه با تعدادی از دانشجویان دانشگاه که با رییس دانشگاه تماس پیامکی داشتند گفتگو هایی انجام که همگی رضایت خود رااز برخورد رییس دانشگاه اعلام داشتند و دانشجویی از اصفهان ایشان را بابای دانشگاه می خواند و از نحوه برخورد کارکنان اساتید و همچنین امکانات و خدمات دانشگاه  اعلام رضایت می کرد .


جهت اطلاع مخاطبان فردایی

پس از انتشار گزارش طبق توافق به عمل آمده دکتر میبدی ریاست دانشگاه یزد به نظرات مخاطبان یزدفردا که انعکاس داده می شود پاسخ دادند که ضمن تشکر از توجه ایشان،

پاسخ های رییس دانشگاه یزد در ادامه همین مطلب اضافه خواهد شد .

نظر مخاطب "این 8 سال یا از دانشگاه اخراج شدند یا تعلیقشون کردند.

پاسخ دکتر میبدی :حتی یک مورد اخراج نداشتیم . در مورد تعلیقی های انجام شده تعداد اجرای تعلیق معلق کمتر از تعداد انگشتان دست و تعلیقی اجرا شده سیاسی برای انهم یک ترم 4 یا 5 نفر در 8 سال گذشته بوده است
از من و امثال من بپرسید که بیش از 1 ساله در انتظار مجوز نشریه هستم،
مجوز نشریه به رییس ربطی ندارد شرایطی دارد باید مشروط نباشد در کارگاه شرکت و ... اکنون بیش از 100 نشریه در دانشگاه دارای مجوز انتشار است و ...

نظر مخاطب "حرمت استادان را نادیده گرفتند و حرمت آن ها راشکستند.ا

پاسخ دکتر میبدی :مطمئن باشید این طور نیست. اساتید محترم دانشگاه دارای جایگاه و منزلت والایی هستند و تکریم ان واجب است اما خدای نکرده این به معنای این نیست که برای اساتید نباید قانون اعمال شود. بله مواردی بوده است که عضو هیات علمی بدلیل غیبت و عدم مراجعه قانون بر او اعمال شده این حرمت شکنی نیست و ...


نظر مخاطب "وجود بسیاری از راهکارهای قانونی در استخدام نیروهای قرارداد مشخص در سالهای اخیر کوتاهی نموده اید ؟

پاسخ دکتر میبدی :اینطور نیست تعدادی مشمول قانون مصوب هیات امنا شده و استخدام شده اند اما برای استخدام در دانشگاه خداقل لیسانس با ضوابط هیات امنا لازم است. برای مثال با تلاش پیگیر اقای رضاپور همه کارکنان واجد شرایط خرید خدمت پیمانی شدند

نظر مخاطب "اینجانب (میرجلیلی) طی این سالها چندین مرتبه با جناب دکترسیدعلی محمد میرمحمدی میبدی ریاست دانشگاه یزد بدلیل تهیه خبر تماس داشتم که همواره با برخورد مناسب و بطور جامع و کامل پاسخگو بودند که جای تقدیر و تشکر دارد. 

پاسخ دکتر میبدی :بنده نیز از حسن نظر ایشان تشکر دارم

نظر مخاطب "بهتر است با یکی از استادن اخراجی که قربانی تصفیه حساب شخص رئیس شده است هم مصاحبه کنید!!!

پاسخ دکتر میبدی :منظورتان فهمیدم کیست اگر شما ایشان را میشناسید از خود وی سئوال تا خدای نکرده به خاطر گمانه زنی اخرت خود را خراب نکنی و اگر نمی شناسی به موبایل من زنگ بزن تا دلیل را بگویم.

نظر مخاطب " در خصوص فشار روی اساتید جهت کم کردن نمره دانشجویان (آنهایی که به روش معمول موفق به اخراج آنها نشدید) و در نهایت اخراج آنها چیزی یادتان می آید؟

پاسخ دکتر میبدی :والله دروغ است اما عکس آن وجود دارد. مستندات غکس این مطلب در نزد دفتر نطارت  و ارزیابی دانشگاه وجود دارد. حتی یک مورد اخراجی در این ارتباط نداریم. اگر منظور اخراج اموزشی اقای ش میباشد. مشروطی های پی در پی وی مربوط به قبل از مدیریت من بوده و ایشان در دوره من نهایت ارفاق شده است. به دفتر بنده مراجعه تا مستندات را ببینید.

نظر مخاطب "آیا در حال حاضر هیچ نوع مزایا به کارکنان دانشگاه یزد داده میشود؟(البته به غیر آنچه اجباری است و شما امکان قطع کردن آن را ندارید)
پاسخ دکتر میبدی :هر موردی که قانون لخاظ کرده انجام شده و میشود. من سلیقه ای نمی توانم مزایایی را تصویب کنم

نظر مخاطب "آیا حاضرید در این فضای دوستانه که مدعی آن هستید، یک انتخابات غیر رسمی برگزار شود تا مشخص شود چند درصد از کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان از عملکرد شما راضی هستند؟

پاسخ دکتر میبدی :نه چون این کار غیرقانونی است و این حق وزیر محترم است که در این رابطه دستوری صادر کند. اما نظرسنجی توسط هرکسی و تشکلی امکان پذیر است.

نظر مخاطب "دلیل این که تاکنون تمام بازرسینی که از جاهای مختلف در دانشگاه حضور می یابند در تمام مدت حضور در معیت شما هستند چیست؟
پاسخ دکتر میبدی :بازرسی ها برخی دوره ای است برخی به دلیل شکایات است. هر دو مورد انجام شده است خوشبختانه موردی نداشتیم. هم از طرف سازمان بازرسی کل – استانداری و ...

نظر مخاطب " آیا رسالت دانشگاه،ساختن ساختمان و خوابگاه است که جنابعالی تمام وقت در این زمینه کار میکنید؟


بخشی از کار فراهم کردن زیرساخت است

سایت محترم یزد فردا با سلام بد نیست خبرنگار خود را بدون اطلاع جناب دکتر میبدی به دانشگاه بفرستید و از کارکنان دانشگاه در مورد عملکرد ایشان سوال کنید.

بنده نیز استقبال میکنم. اگر در دوره مدیریت بنده موردی خلاف قانون تبعیض و ... بیان شد من اماده پاسخ هستم من هم قبول دارم شرایط معیشتی کارکنان خوب نیست این وظیفه مجلس و دولت است. متاسفانه در این سالها نبود قانون شفاف در مورد افزایش حقوقها مشکلاتی را ایجاد کرده امال با صراحت میگویم حدود 450 کارمند داریم و شما میتوانید از تک تک انها سئوال فرمایید. پرداخت وام های متنوع – تغییر ساعت کاری تا 5/2 استفاده از سفر زیارتی مشهد ویلاهای نکا رسیدگی ویژه به برخی از کارمندان با دارای مشکلات خاص به کمک مرحوم ابراهیمی و .... برخی از موارد است


با حدود 200 امضای اعضای هیات علمی دانشگاه یزد (یعنی نزدیک به نصف آنها) در خصوص مدیریت شما حدود 2 سال پیش چیست؟

این مورد در رابطه با تغییر ضریب حق التدریس فوق لیسانس مصوب هیات امنا بوده و بنده این مصوبه را اجرا کردهام.


لطفا منصف باشید محل را مشخص کنید. تنها اتاق هایی که من خراب کردم ساختمانهای تجهیز کارگاه پیمانکاران بوده که بعد از اتمام کار ضرورت داشت تخریب شود.
 

محل فعلی کتابخانه مرکزی دانشگاه تا یکی دو هفته قبل از افتتاح، برنامه چه بوده است و به چه دلیل یکدفعه تبدیل به کتابخانه مرکزی شده است؟

این محل در ورودی دانشکده غلوم بوده و سالها چند ستون بتونی انرا محصور کرده بود. ما برای ایجاد یک ساختمان جدید نیازمند مصوبه کمیسیون خاص در برنامه و بودجه و تصویب ان  توسط مجلس که پروسه ای طولانی است و حداقل 3 سال طول میکشد. اما می توان از درامد اختصاصی در تکمیل ساختمان استفاده کرد. جایی که مد نظر است توسط شورای عمرانی به عنوان کارگاه چند منظوره مصوب و ساخته شد و با توجه به اینک دانشگاه مادر یزد ساختمان کتابخانه مرکزی نداشت و سالنی در وسط خوابگاه برادران بود و ... موقت تا ساختن یک کتابخانه در شان دانشگاه به این سالن منتقل شد. مطمئن هستم  محل فعلی به مراتب هم از نظر محل استقرار و هم از نظر شیکی ساختمان به مراتب بهتر از ساختمان قبلی است. لازم به تذکر مطالعات اولیه ساخت کتابخانه مرکزی انجام شده او نقشه های ان توسط مهندسین مشاور شورا یا اثر آماده شده فقط نیاز به حدود 6 ملیارد تومان اعتبار برای ساخت میباشد که اگر خیری پیدا شود انجام ان سرعت خواهد گرفت.


آیا کشیدن دیوار دور پارکینگهای مسقف دانشگاه با ملات خاک و تبدیل به فضا، واقعا از بین بردن بیت المال مسلمین نیست؟

از دقت شما متشکرم. درست است. درب اصلی دانشگاه به دلیل عدم استاندارد تاکنون یک کشته و دهها زخمی را در پی داشته است. با رایزنی با شهرداری و تهیه طرح امکان اصلاح میدان در جلوی ورودی  فراهم نشد. درب بسته و از دو مسیر امن بصیرت و دانش استفاده میشود. پارکینکهای موچود با همان روشی که شما فرمودید به عنوان انبار استفاده شد چرا که با بسته شدن درب نیاز پارکینک نبود و بساری از فضاهای دارای سرمایش و گرمایش که به عنوان انبار داخلی دانشکده ها استفاده میشد به اینچا منتقل شد.

 این 8 سال یا از دانشگاه اخراج شدند یا تعلیقشون کردند.

حتی یک مورد اخراج نداشتیم . در مورد تعلیقی های انجام شده تعداد اجرای تعلیق معلق کمتر از تعداد انگشتان دست و تعلیقی اجرا شده سیاسی برای انهم یک ترم 4 یا 5 نفر در 8 سال گذشته بوده است

 از من و امثال من بپرسید که بیش از 1 ساله در انتظار مجوز نشریه هستم،

مجوز نشریه به رییس ربطی ندارد شرایطی دارد باید مشروط نباشد در کارگاه شرکت و ... اکنون بیش از 100 نشریه در دانشگاه دارای مجوز انتشار است و ...


خواهران با خیالی آسوده به تحصیل بپردازند من: آقای میبدی این جمله توهین به تمامی برادران

برادر عزیز همین ذهنیتی که در ذهن برای من تصور کرده اید برای خود شما صادق است. چرا منفی گرایی و ایجاد ذهنیت. سئوال این است ایا در جلوی سلف مرکزی ساختن بوستان مغرفت و گذاشتن قریب 100 صندلی پارکی  (استفاده ازاد برای دختران و پسران) و گذاشتن یک الاچیق با تابلوی مخصوص پسران در 20 متری همین مخل و ایجاد یک الاچیق در 60 متری همین محل با تابلوی مخصوص خواهران توهین است. خیال آسوده را میتوان با انچه در ذهن دارید متفاوت معنی کنی. منظور من از آسودگی داشتن قدرت انتخاب برای  استفاده از فضاهاست.


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا