فراهم کردن زمینه فعالیت های لازم بر اساس قوانین و مقررات موجود و تحقق حقوق این عزیزان را یاد آور شد.

 به گزارش یزد فزدا:در این دیدار که در دفتر نماینده مردم یزد و صدوق انجام شد در ابتدا نماینده جامعه نابینایان یزد گزارشی از عملکرد و فعالیت های انجام شده در دوران گذشته و برنامه های آتی و در دست اقدام مخصوصاً برگزاری مراسم ویژه روز جهانی عصای سفید در 23 مهر ماه که هدف از این مراسم معرفی  و شناساندن توانایی ها و موفقیت های بدست آمده از توسط قشر و همچنین تجلیل از نخبگان روشندل عنوان نمودند.

 نماینده جامعه نابینایان یزد با اشاره به مشکلات نابینایان در جامعه عنوان کردد: یکی از اساسی‌ترین مشکلات ما محدودیت‌های اجتماعی، شغلی و تحصیلی است که به واسطه کمبود امکانات به نابینایان تحمیل می‌شود و برای برگزاری مراسم روز عصای سفید با مشکل کمبود بودجه روبه رو هستیم.

محمد صالح جوکار مراسم ویژه روز جهانی عصای سفید را بهانه‌ای برای گرامیداشت و حمایت نابینایان عنوان و بر لزوم ساماندهی خدمات و ظزفیت های موجود برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به این قشر و فراهم کردن زمینه فعالیت های لازم بر اساس قوانین و مقررات موجود و تحقق حقوق این عزیزان را یاد آور شد.

لازم بذکر است با هماهنگی های به عمل آمده توسط محمد صالح جوکار در حضور نمایندگان جامعه نابینایان قسمتی از مشکلات مالی جامعه رفع شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا