در سلماس :راز يک جنايت، پس از گذشت5 سال فاش شد
حوادث يزدفردا - راز قتل فردي که 5 سال گذشته با تعرض به دختر خاله اش، با روسري خاله ي خود خفه و سپس سوزانده شده بود ، توسط پليس مبارزه با جرايم جنايي شهرستان ورامين بر ملا شد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس ، بيش از 3 سال از مفقوديت مجتبي جوان 28 ساله مي گذرد و مادري نگران در روز 11 مرداد سال 84 به پليس آگاهي ورامين مراجعه و موضوع مفقوديت پسرش را که از اول تير ماه سال 81 به منزل مراجعت نکرده بود اعلام مي کند.

بلافاصله اكيپي از ماموران اداره مبارزه با جرايم جنايي تشكيل و تحقيقات پيرامون موضوع فوق آغاز مي شود اما به جهت منفي بودن كليه استعلام ها، حساسيت موضوع بيشتر مي شود و اين سؤال مطرح مي شود که مجتبي درطول اين مدت كجا بوده است؟

ماموران تحقيقات و باز جويي هاي خود را از آشنايان و دوستان مجتبي ادامه مي دهند تا اينكه متوجه مي شوند وي با وجود داشتن همسر به دخترخاله اش به نام "سكينه" 23 ساله علاقمند بوده و با او رابطه پنهاني داشته است كه حتي منجر به بچه دار شدن و سقط جنين سكينه مي شود.

نكته اي که توجه ماموران را به خود جلب کرد همزماني سقط جنين با مفقود شدن مجتبي بود.

در بررسي بيشتر پليس مشخص شد که سكينه بعد از اين اتفاق به همراه خانواده اش به مشهد نقل مكان کرده در آنجا با مالك يک مهمانپذير ازدواج کرده است.

به دنبال اين گزارش، ماموران پس از اخذ نيابت قضايي به مشهد عزيمت و تك تك مهمانپذيرها را جستجو تا اينكه همسر سکينه را شناسايي و او را در يك اقدام غافلگيرانه دستگير کردند اما سکينه در بازجويي ها منكر سقط جنين و هرگونه ارتباطي با مجتبي شد و ماموران دست خالي از مشهد برگشتند.

دايره تحقيقات گسترش مي يابد، پيدا شدن چند سرنخ ماموران را قدم به قدم به بر ملاشدن موضوع نزديك مي كند. يكي از اقوام سکينه شهادت مي دهد که در آن زمان طي تماس تلفني موضوع سقط جنينش را به وي گفته است و بعد از مفقوديت پسرخاله اش، با يكي از كارگران مغازه نانوايي خودشان به نام "حسن" 22 ساله اهل همدان ارتباط نامشروع داشته است.
اين بار ماموران رهسپار همدان شدند و بعد از استعلام از ثبت احوال، آدرس منزل پدر حسن در شهرستان كبوترآهنگ را شناسايي کرده و به آنجا رفتند ولي او در منزل حضور نداشت و بعد از صحبت هاي انجام شده با پدرش، آدرس مخفيگاه وي را در تهران خيابان مولوي پيدا کردند.

اكيپ مبارزه با جرايم جنايي در يك اقدام فوري بدون اينكه متهم فرصت فرار داشته باشد او را در تهران دستگير کردند. او در ابتدا منكر هرگونه رابطه اي با سكينه شد و از مفقوديت مجتبي نيز اظهار بي اطلاعي کرد، اما با شگردهاي خاص پليس به داشتن رابطه نامشروع با سكينه معترف شد.

ماموران دوباره به مشهد عزيمت كرده و سکينه را به پليس آگاهي ورامين آوردند بار ديگر وي منكر هرگونه رابطه اي با حسن شد، اما هنگاميكه دچار اظهارات ضد و نقيض شد راهي جز بيان حقيقت و اعتراف به داشتن رابطه با پسرخاله اش و حسن نداشت و در ادامه بيان داشت: وقتي من در منزل نبودم مادرم به همراه برادرم اقدام به كشتن مجتبي کردند.

به دنبال اين اعتراف ماموران براي بار سوم عازم مشهد شده و هر دو نفر را دستگير کردند و در چند مرحله بازجويي بالاخره راز اين جنايت مخوف آشكار شد.

مادر سکينه كه سرپرستي به قتل رساندن مجتبي را عهده دار بود اعلام داشت مجتبي عليرغم داشتن همسر به دخترم علاقمند بود و قصد ازدواج با او را داشت اما با مخالفت هاي من و خانواده ام روبرو شد، به اين منظور هنگاميكه در منزل به جز دخترم كسي حضور نداشت وارد منزل شده و به دخترم تعرض کرد.

بعد از يك ماه كه دخترم فهميد بچه دار شده موضوع را با ما در ميان گذاشت با اينكه با ازدواج آنها مخالف بودم اما به دليل حفظ آبرويمان از مجتبي خواستم دخترم راعقد كند، اما هر دفعه وي از اين موضوع طفره مي رفت در حاليكه پسرم و كارگر نانوايي مان حسن به همراه مجتبي در منزلم حضور داشتند سعي كردم قانعش كنم اما او از اين كار امتناع ورزيد و من عصباني شدم و با پيچاندن روسري خودم دور گردنش او را خفه كرده و پسرم دستهايش و حسن نيز پاهايش را گرفته بودند، سپس جنازه را به آلونكي كه محل جمع آوري كرك اضافي قالي بافي بود انداخته و او را آتش زده و فرار كرديم.

سحرگاه همان شب به محل آتش سوزي رفته و مشاهده كردم قسمتي از جمجمه و لگن وي باقي مانده آنها را برداشته و درون كانال آبي كه در آن حوالي بود انداختم.

شايان ذکر است، با اعترافات صريح متهمان بعد از بازسازي صحنه قتل، كليه متهمان با صدور قرار بازداشت، روانه زندان شدند.

يزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا