معاون توسعه ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان يزد گفت : شرایط لازم برای استقبال پرشور از کاروان ورزشی «جاده ولایت » در استان يزد مهیا شده است.

علي اصغر حسيني در گفتگوي اختصاصي با سايت اداره كل ورزش و جوانان استان يزد اظهار داشت: عشق و ارادت مردم ما به ائمه در همه دورانها زبانزد همگان بوده و هست و با حضور كاروان جاده ولايت تمام تلاشمان براي زنده نگه داشتن مسير عبور امام رضا (ع) است.

 وي خاطرنشان کرد: کاروان دوندگان جاده ولایت حرکت خود را از 12 شهريورماه از شلمچه آغاز و تا مشهد مقدس طی مسیر خواهند کرد.

 معاون توسعه ورزش اداره كل ورزش و جوانان استان بیان داشت: کاروان ورزشی «جاده ولایت » روز دوشنبه 18 شهريورماه وارد محدوده شهرستان ابركوه و استان يزد خواهد شد و پس از عبور از روستاها و قدمگاه ها وارد شهرستان تفت شده و پس از آن از شهرستان هاي يزد ، صدوق ، ميبد و اردكان عبور خواهد كرد كه در تمامي شهرستان ها ، بخش ها و روستاها مراسم استقبال از اين كاروان برگزار مي شود.

 حسيني یادآور شد: در سال گذشته که کاروان از حرم تا حرم از شهرستان هاي استان يزد گذشتند مورد استقبال پرشورمردم و مسئولان قرار گرفتند به گونه ای که همه اعضای آن کاروان رضايت كامل داشتند.

 این مقام مسئول با بیان این مطلب که اگر ما در این استقبال فعالیت و تلاشی کنیم قطعا اجر این کار را از امام رضا(ع) خواهیم گرفت، اظهار داشت: امیدواریم که ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و هیئت های ورزشی مانند سال هاي گذشته در این استقبال سنگ تمام بگذارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا