۹۰ پروژه عمراني شهري با اعتباري بالغ بر ۱۳ميليارد تومان به مناسبت هفته دولت از محل اعتبارات شهرستان و استاني به بهره برداري رسيد .

به گزارش یزد فردا در مراسم افتتاح پروژه هاي عمراني اردكان نوروزي معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد، تابش نماينده مردم اردكان در مجلس ،حسيني امام جمعه كمالي فرماندار حضور داشتند . 
از مهمترين اين پروژه ها افتتاح جاده هاي بين مزارع منطقه چاه افضل ، افتتاح و بهره برداري از آب شيرين كن روستاي ترك آباد ، افتتاح خانه بهداشت صحابه ، افتتاح طرح هادي روستاهاي توت ، هامانه ،اصلاح شبكه و برق رساني در سطح شهرستان و ... است شد . 
همچنين در اين مراسم سكوي دوم و زيرگذر ايستگاه راه آهن اردكان نيز كلنگ زني شد . 
معاون عمراني استاندار يزد در اين مراسم با بيان اينكه شهيدان رجايي و باهنر الگويي ماندگار براي همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند، اظهار داشت: اين عزيزان مسير روشن خدمتگزاري به اسلام و مسلمين را با گامهاي استوار خويش پيمودند و در راه خدمتگزاري به ملت شريف ايران اسلامي از هيچ كوششي فروگذار نكردند . 
نوروزي همچنين از افتتاح ۲۶۴ پروژه عمراني در كنار افتتاح پروژه هاي مسكن مهر به مناسبت هفته دولت در استان يزد خبر داد . 
وي ادامه داد: استان يزد به دليل اينكه كه در مركز كشور است چهار راه حمل و نقلي قرار گرفته، از اهميت بسيار بالايي برخوردار است . 
نماينده مردم اردكان نيز با تشكر از زحمات دولت هاي گذشته و آرزوي موفقيت براي دولت تدبير و اميد ، هفته دولت را فرصت مناسبي براي ارائه دستاوردها و عملكرد نظام جمهوري اسلامي برشمرد و بر تشريح عملكرد دستگاههاي اجرايي به نحوي كه مردم بخوبي به قضاوت بنشينند تاكيد كرد. 
محمدرضا تابش كمبود امكانات رفاهي و سكوي كافي را از جمله مشكلات ايستگاه راه آهن اردكان برشمرد كه در ملاقات چندي پيش با مديرعامل راه آهن بر آن تاكيد شد و اميدوارم اين پروژه در زمان اعلام شده به بهره برداري برسد. 
همچنين امام جمعه اردكان در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان باهنر و رجايي افزود: تلاش همدلي و همكاري مسئولان باعث شده است كه قدم هاي بلندي در اردكان برداشته شود . 
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد حسيني گفت: همه اين پيشرفت ها و اجراي شدن اين طرح ها مديون همت مسئولان و پشتيباني مردم و بهره گيري از رهنمودهاي مقام معظم رهبري است . 
مدير عامل راه آهن استان يزد در اين مراسم با بيان اينكه اين سكو همراه با يك زيرگذري كه طول ان ۴۰ متر مي باشد، هزينه اي بالغ بر ۱۶ ميليارد ريال دربرخواهد داشت گفت: اين طرح طي مدت يك سال به بهره برداري خواهد رسيد 
دهقان پور با اشاره به مشخص شدن پيمانكار طرح افزود: توسعه نماز خانه اين ايستگاه و سرويس هاي بهداشتي و غيره از جمله برنامه هايي است كه بزودي انجام خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا