یزدفردا"قطب الدینی مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان گفت : کارگاه عکاسی مقدماتی از هفته آینده در محل کانون بسیج هنرمندان این شهرستان برگزار می شود.
قطب الدینی با تاشاره به اینکه  به اینکه هر کاری که آغاز می شود باید هدفی را دنبال کند تا ثمر بخش باشد گفت : این کارگاه آموزشی مقدماتی عکاسی با هدف شناسایی هنرمندان عکاس شهرستان برای برنامه ریزی بهتر و سریعتر برای ارتقاء هنر عکاسی در این شهرستان برگزار می شود .
وی ادامه داد :  از آنجایی که در کشور ما بیشتر جشنواره زده شده ایم و کمتر به بحث آموزش توجه شده است این کانون تصمیم گرفته است ابتداآموزش رشته های هنری را در دستور کار خود قرار دهد .
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردکان  با اشاره به اینکه لنز دوربین دانشجویان عکاسی بیشترین تآثیر را بر روی جامعه می گذارد گفت : پس ما باید بهترین برنامه ریزی را برای این قشر داشته باشیم و کاری انجام دهیم که تآثیر مثبتی در فضای اجتماعی جامعه داشته باشد .
وی درادامه در مورد کارگاه عکاسی گفت  : با توجه به استقبال خوب هنرمندان شهرستان این کارگاه عکاسی بصورت هفتگی و در دو گروه 30 نفره در کانون بسیج هنرمندان شهرستان با حضور استاد نادی برگزار می شود .
قطب الدینی همچنین گفت :  کارگاه عکاسی با همکاری مشترک کانون بسیج هنرمندان ،اداره فنی و حرفه ای و اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان اردکان برگزار می شود  .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا