نماینده مردم اردکان در مجلس تحمیل کردن نظرات به رئیس‌جمهور منتخب را مطرود خواند و در عین حال گفت که معرفی مسجدجامعی برای وزارت ارشاد از سوی خاتمی، شوخی بوده است.

 
 

محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو فارس، با بیان اینکه رئیس جمهور شخص اول اجرایی کشور است و کسی نمی‌تواند نظرش را به او تحمیل کند، گفت: ایرادی ندارد افراد به رئیس جمهور منتخب درباره نحوه چینش کابینه مشاوره بدهند اما تحمیل کردن نظرات به رئیس جمهور منتخب از طرف هر گروهی که باشد، مطرود است.

تابش با بیان اینکه اصلاح‌طلبان هیچ توقعی از دولت‌ یازدهم ندارند، افزود: سران اصلاحات همچون آقای هاشمی و آقای خاتمی مکررا گفته‌اند که هیچ توقعی از آقای دکتر روحانی ندارند.

وی افزود: توقع اینکه چه کسانی برای وزارتخانه انتخاب بشوند را از آقای روحانی نداریم اما توقع داریم افرادی باشند که بتوانند شعارهای ایشان را محقق کنند.

نماینده مردم اردکان در پاسخ به این سؤال که چرا آقای خاتمی مشخصاً درباره وزارت ارشاد تعیین مصداق کرده است، افزود: در یک جلسه‌ای، از ایشان پرسدند چه کسی وزیر ارشاد می‌شود، ایشان به شوخی گفته امثال آقای مسجد جامعی.

وی با بیان اینکه برخی رسانه‌ها اظهارات آقای خاتمی را مقداری بد منتشر کرده‌اند، تاکید کرد: بحث آقای خاتمی درباره مسجد جامعی حتی پیشنهاد هم نبود چرا که در آن جلسه که گعده بود، ایشان به شوخی چنین چیزی را گفته است.

تابش گفت: البته بنده آقای مسجد جامعی را از شخصیت‌های بسیار خوب و مورد اقبال قاطبه اصحاب فرهنگ می‌دانم که رابطه خوبی هم با مراجع تقلید و علما دارد؛ آقای مسجد جامعی سابقه خوب مدیریتی هم دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا