هفته بهزيستي در استان يزد امسال با شعار «بهزیستی؛ برای تو» از 25 تا 31 تیرماه برگزار مي‌شود.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: به همین مناسبت 69 برنامه در 10 شهرستان استان شامل 35 افتتاحیه و 33 گردهمایی و یک رونمایی از وب سایت پیش بینی شده است که در طول این هفته برگزار می شود.

 

پاک طینت در خصوص افتتاحیه های هفته ی بهزیستی گفت: 5 مهد کودک، 11 مرکز غیردولتی و 19 موسسه خیریه و غیرانتفاعی همسو با بهزیستی در این هفته افتتاح می شود.

 

وی همچنین از رونمایی وب سایت مرکز تحقیقات ژنتیک جنوب شرق کشور در یزد خبر داد و افزود: با توجه به مصادف شدن هفته بهزیستی با ماه مبارک رمضان 11 محفل قرآنی در سراسر استان برگزار می گردد.

 

داود پاک طینت برگزاری طرح ضیافت مهر رمضان با حضور مسئولین و مدیران استان را از دیگر برنامه های این هفته ذکر کرد و گفت: در این طرح مدیران و مسئولین استان با حضور در منزل مددجویان تحت پوشش بهزیستی افطار را در کنار آنها می گذرانند و به مشکلات آنها رسیدگی می نمایند که امسال دیدار با 135 خانواده در طرح ضیافت مهر رمضان در استان برنامه ریزی شده است و از این تعداد 50 خانواده در سطح شهرستان یزد و مابقی در شهرستان های تابعه می باشند.

 

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بهزیستی در استان سرکشی از 250 خانواده نیازمند تحت پوشش بهزیستی را در این هفته یادآور شد و خاطر نشان کرد: در هر شهرستان 20 خانواده و در مرکز استان 50 خانواده برای بازدید در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است؛ دیدار با امام جمعه استان، استاندار و ایثارگران بهزیستی، برگزاری جشن ازدواج یکی از فرزندان تحت پوشش بهزیستی، برگزاری مسابقات ورزشی و... از دیگر برنامه های پیش بینی شده ی بهزیستی در این هفته است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا